28.11.2013

Koncept po mjeri Europe

Skinial, franšizni koncept centra za uklanjanje tetovaža, osvaja Europu. Aduti su jednostavna implementacija koncepta i potpuno bezbjedna metoda rada.

Predstavnici tvrtke Skinial su prije nekoliko mjeseci najavili intenzivniju promotivnu kampanju - odlučili su svoj ​​koncept centra za bezbjedno uklanjanje tetovaža približiti potencijalnim kupcima, ali i potencijalnim poslovnim partnerima koji bi bili spremni ovakvu vrstu usluge razviti i na lokalnom tržištu. Klaus Bode, vlasnik tvrtke Skinial, nije krio ambiciju da žele postati brand br.1 među centrima za uklanjanje tetovaža. Kakva je pozicija koncepta na tržištu u ovom trenutku, što očekuju od svojih primatelja franšize i po čemu se Skinial metoda izdvaja od drugih, novinarima našeg češkog portala Franchising.cz ukratko je objasnio Klaus Bode.

Klaus Bode, Skinial Fot. Klaus Bode/Skinial

Skinial koristi bezbjednu metodu za uklanjanje tetovaža. Bez lasera ili rizika od malignog oštećenja kože, ubrizgavaju se specijalne fiziološke i prirodne tekućine koje djeluju jedino tako što pobuđuju imunološki odgovor organizma, koji, zatim, obojene dijelove sam izbacuje na površinu kože.

Skinial je prisutan na nekoliko tržišta Europe. Gdje ste sve implementirali svoj ​​koncept?

Da, mogu reći da naš franšizni koncept žanje uspjeh u Europi. Razvili smo mrežu na matičnom tržištu - u Njemačkoj, a trenutno kroz franšizu poslujemo i u Švicarskoj, Španjolskoj, Slovačkoj, Austriji i Italiji. Nedavno smo potpisali franšizni master ugovor za tržište Poljske. Međutim, aktivno tražimo partnere u zemljama istočne i jugoistočne Europe. Za tržišta zapadne Europe, imamo plan pronaći primatelje master franšize u Velikoj Britaniji i Francuskoj do kraja ove godine.

Tko bi mogao biti idealan primatelj vaše franšize?

Ulazak u ovaj posao može biti nešto veći izazov jedino poduzetnicima koji do sada nisu radili u kozmetičkom ili medicinskom sektoru, što je vrlo važan uvjet ako želite pristupiti franšiznom sustavu tvrtke Skinial. Poduzetnicima bez prethodnog iskustva treba nekoliko mjeseci prije no što s punim profesionalnim pouzdanjem uđu u posao, upoznaju brand i metode rada, opreme studio, pronađu klijente. Naravno, čitav koncept je moguće neusporedivo brže pokrenuti kad su potencijalni primatelji franšize stručnjaci ili ljudi koji već rade u kozmetičkom sektoru. Oni su, pored toga, u prednosti jer mogu iskoristiti postojeću bazu klijenata.

Kako biste opisali konkurenciju na tržištu?

Najveći konkurenti u našem poslu su centri koji nude laserski tretman, iako postoji puno argumenata koji govore protiv ove opasne metode. U nekim zemljama znamo da slični saloni koriste preparate tvrtke Rejuve. Ovu otopinu i mi dobro poznajemo, pošto smo je upotrebljavali kada smo počeli raditi 2009. godine. Međutim, u mnogim državama je ta tvar zabranjena zbog potencijalnog štetnog utjecaja na organizam. Skinial je zato prihvatio metodu po kojoj koristimo u potpunosti sigurne fiziološke i prirodne tekućine za uklanjanje tetovaža. Istina, mi znamo da proces uklanjanja kod ove metode duže traje, ali to je, jednostavno, neophodno. Moramo pustiti da se koža obnovi između dva tretmana i prije no što se tinta potpuno ukloni. Trenutno, sličan postupak koji bi nam mogao biti konkurencija, na tržištu ne postoji. Možda jedino u Velikoj Britaniji, ali ni taj koncept nije usklađen sa europskim propisima.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank