17.12.2013

Za poduzetne ljubitelje čokolade

Češki lanac prodavaonica čokolade BON BON planira sljedeće godine razviti franšiznu mrežu i u Hrvatskoj.

Tko ne voli čokoladu? Iako se može reći da su najviše na cijeni brandovi iz Švicarske ili Belgije, ne postoji zemlja koja se ne može pohvaliti domaćim proizvođačima čokolade. Češka ima Kovandovi, obiteljsku tvrtku u kojoj se pravi čokolada vrhunske kvalitete, ali koja, pored toga, uspješno razvija i lanac svojih prodavaonica slatkiša. Pod brandom BON BON u Češkoj trenutno radi 19 prodavaonica - osam ih je u vlasništvu tvrtke, ostalih 11 u rukama primatelja franšize.

Bon Bon, prodavnica čokolade Fot. BON BON

Pod brandom BON BON u Češkoj trenutno radi 19 prodavaonica - osam ih je u vlasništvu tvrtke, ostalih 11 posluju kao franšize. Primatelja master franšize traže i u Hrvatskoj.

Kad se osvrne na godinu koja je prošla, Petra Kovandova, vlasnica i direktorica tvrtke, kaže da je zadovoljna onim što su postigli. Već razmišlja o planovima za sljedeću godinu. Planira otvoriti bar još dvije franšizne BON BON prodavaonice u Češkoj i još jednu u Bugarskoj, budući da u Sofiji već posluje jedna podružnica. - Mogu reći da je i 2013. bila uspješna. Važno je da smo uspjeli održati istu razinu prodaje kao i prethodnih godina, otvorili smo nove prodavaonice, i to nas čini sretnima - kaže Kovandova.

Poneta uspjehom na matičnom tržištu, Petra Kovanda razmišlja da brand i posao uskoro "preseli" i na nova tržišta. Sljedeće godine, kako kaže, fokus će biti na Hrvatskoj i Rumunjskoj. - Već tražimo potencijalne primatelje master franšize, poduzetnike koji bi bili spremni razvijati BON BON koncept u svojoj zemlji - kaže Kovandova. Za sada, franšiznu mrežu prodavaonica BON BON u inozemstvu čini i pet prodavaonica u Slovačkoj i prodavaonica u Bugarskoj.

Prvu BON BON prodavaonicu Petra Kovandova je otvorila 2008. godine u Taboru, mjestu na jugu Češke, gdje je inače smještena proizvodnja čokolade. Sjećajući se kako je bilo u početku, Kovandovaa kaže da su je već prvi dani uvjerili da je uradila pravu stvar. - Tabor je relativno mali grad, ali nama se u tom trenutku činilo da su svi ljudi željeli doći u naš mali dućan! Ljudi su bili oduševljeni, a prodaja je prvih dana pokazala da će kvalitetna čokolada češke proizvodnje imati puno poklonika - objašnjava Kovandova.

U kompaniji Kovandovi se danas ručno proizvede i do 110 različitih vrsta pralina od čokolade i marcipana. Prošle godine su, takođe u Taboru, osnovali i otvorili Muzej čokolade i marcipana.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Za poduzetne ljubitelje čokolade

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 71 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank