15.01.2014

No+Vello i u Hrvatskoj

Nakon BiH-a i Slovenije, španjolski lanac salona za fotoepilaciju No+Vello stigao je i u Hrvatsku.

Sredinom listopada prošle godine u Zagrebu je otvoren prvi franšizni centar za fotoepilaciju i fotopodmađivanje španjolskog branda No+Vello. Nositelji master franšize za područje Hrvatske postali su vlasnici tvrtke Lirz Two - Ismar Zaimović i Lori Diane Renwick Zaimović. Kako kažu, kada su se obratili centrali u Madridu, već su bili dobro upoznati sa španjolskim konceptom. Naime, prije no što se odlučio za pokretanje franšize, bračni par se potrudio da sazna što više o ovom konceptu.

No+Vello, tretman Fot. No+Vello Hrvatska

Kao nositelj master franšize za Hrvatsku, tvrtka Lirz Two planira u naredne tri godine razviti mrežu od oko 15 No+Vello centara za fotoepilaciju. Nudi single-unit franšizu preduzetnim ljudima diljem Hrvatske.

Stupili su u kontakt i sa nositeljem master franšize u Bosni i Hercegovini, a istražujući, naišli su na podatke o zavidnom broju primatelja franšize, ali i zadovoljnih klijenata koji redovito posjećuju No+Vello centre diljem svijeta. Sve to je privuklo njihovu pozornost. - Međutim, iskreno, najviše nas je privukao način rada i efikasnost tretmana koje No+Vello nudi svojim klijentima. Osim toga, znali smo da je koncept već prisutan u Bosni i Hercegovini i Sloveniji i, prema našim saznanjima, bilježio je odlične rezultate - kaže Ismar Zaimović.

Nakon potpisivanja ugovora, tim iz Zagreba je pozvan u Madrid gdje je dobio kompletnu obuku. - Kako iz zastupništva i marketinga, tako i obuku iz same prakse, to jest obuku za rukovanje aparatima i pružanje same usluge i tretmana. Pored toga, naši terapeuti su dobili i certifikate da mogu pružiti istu vrstu obuke svim budućim vlasnicima pojedinačnih centara u Hrvatskoj, što znači da primatelji pojedinačne franšize neće morati ići u Madrid, već ćemo im mi obezbjediti obuku u našemu centru u Zagrebu - objašnjava Zaimović.

Na marketinšku ili tehničku potporu centrale u Madridu, kako kaže, mogu računati 24 sata na dan, sedam dana u tjednu. - Najvažnije je da nam je njihov doktorski tim, na čelu s doktorom Rodriqom Costom, stalno na usluzi - naglašava Zaimović.

Kao nositelji master franšize, planiraju da u naredne tri godine razviju mrežu od oko 15 centara i ponude single-unit franšizu poduzetnim ljudima diljem Hrvatske. Zainteresirani bi trebali imati registriranu tvrtku u Hrvatskoj i obezbjediti poslovni prostor. - Ono što u ovom trenutku možemo reći potencijalnim primateljima pojedinačne franšize jeste da se uloženi novac vrlo brzo vraća. Pored ulazne naknade, trebali bi plaćati i redovitu naknadu, ali vjerujte, ona je minimalna. Doslovno, radi se o nekolicini tretmana, pretvorenih u novce, koje bi trebalo da izdvajaju za brand - slikovito objašnjava Zaimović.

Za taj iznos, međutim, primatelji No+Vello single-unit franšize dobivaju punu marketinšku i tehničku potporu. -Recimo, u slučaju kvara na mašini, u roku od 24h dobivaju novu, ako stara ne bude popravljena - kaže Zaimović. - Za sve ostalo - mašine, opremu, obuku - ne moraju ništa dodatno izdvajati, jer dobivaju kupnjom same franšize - ističe Zaimović. Budući vlasnici centara bi dobili i ekskluzivna teritorijalna prava, što znači da nitko ne bi mogao ući s istim brandom na područja gradova koja pokriva postojeća franšiza.

Iako su vrata centra u Zagrebu otvorili tek prije nekoliko mjeseci, Zaimović kaže da su poslovanjem vrlo zadovoljni. - Primjećujemo da su klijenti već prepoznali kvalitetu našeg koncepta. Prezadovoljni su i cijenom i jedinstvenom ponudom LED tretmana, koji su veoma popularni - kaže na kraju.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank