23.01.2014

Krupan zalogaj

Subway planira u narednim godinama značajno proširiti franšiznu mrežu u Europi.

Kao odgovor na sve veću potražnju diljem Velike Britanije i Irske, američki fast-food lanac Subway je objavio da će do 2020. u ovim zemljama otvoriti 1.300 novih restorana. Kako navodi britanski portal Startups.co.uk, procjenjuje se da će ovom razvojnom strategijom Subway, zapravo, otvoriti čak 13.000 radnih mjesta, a stotine potencijalnih primatelja franšize će dobiti odličnu priliku za pokretanje samostalnog posla.

Subway Fot. Subway

Tijekom prošle godine, Subway je otvorio više od 150 franšiznih restorana u Velikoj Britaniji i Irskoj, najviše zahvaljujući suradnji s nekoliko lanaca benzinskih i servisnih postaja.

Subway je u posljednjih nekoliko godina znatno ubrzao tempo međunardne ekspanzije. Trenutno je najveći franšizni fast-food lanac na svijetu prema broju ugostiteljskih jedinica (skoro 42.000 restorana u 105 zemalja), daleko ispred nekadašnjeg broja 1 McDonald'sa. Da Subway grabi krupnim koracima, primjećuje se skoro na svim tržištima zemalja u Europi u kojima američki lanac posluje. Samo u Velikoj Britaniji trenutno ima 1.734 restorana.

Sredinom prosinca 2013. godine, Subway je ponovno ušao i na tržište Slovenije, otvorivši franšizu u Ljubljani.

Jedan od razloga zašto je Subway preuzeo primat na tržištu restorana brze hrane nalazi se i u činjenici da su troškovi izgradnje i pokretanja franšize restorana znatno niži nego kod ostalih sustava. - Zbog toga i možemo otvarati restorane na različitim i netradicionalnim mjestima za koncepte ovakve vrste, za što naši konkurenti, u ovom trenutku, nisu spremni - objasnio je svojedobno Oldřich Peprla, zastupnik branda Subway u Češkoj.

Razvojni plan Subwaya u Velikoj Britaniji i Irskoj zapravo prati ovu matricu. Ulazna franšizna naknada za pokretanje franšize će se kretati između 10.000 i 13.000 funti (oko 12.000 i 16.000 eura), a u taj iznos će biti uključena i pomoć postojećih primatelja Subway franšize, te nabavka osnovne opreme za restoran. Tijekom prošle godine, Subway je, recimo, otvorio više od 150 franšiznih restorana u Velikoj Britaniji i Irskoj, najviše zahvaljujući partnerstvima s nekoliko lanaca benzinskih i servisnih postaja i odmorišta poput Welcome Break i Applegreen.

- Osim tradicionalnih lokacija za otvorenje restorana, vidimo veliki potencijal i na mjestima u blizini fakulteta, željezničkih i autobusnih stanica, kao i unutar trgovina mješovite robe, bolnica, aerodroma i benzinskih crpki - izjavio je za portal Startups.co.uk Mike Charest, pomoćnik direktora Subwaya u Velikoj Britaniji.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank