05.02.2014

Zdrav pritisak

Hoće li će McDonald’s poslušati glas desetina tisuća svojih obožavatelja? Traže se promjene u ponudi.

Ako McDonald's usvoji peticiju koju je do sada potpisalo više od 87.000 ljudi, onda se ne treba iznenaditi ako se na izborniku ovog fast-food lanca nađe i - vegetarijanski burger. Peticiju "Change.org" pokrenula je aktivistkinja i autorica nekoliko knjiga o zdravom načinu života Kathy Freston, a potpisnici su uglavnom vegetarijanci i vegani, ali i ljudi koji bi se, jednostavno, željeli hraniti zdravije. Oni traže da u ponudu, pored popularnog " McBurgera", uđe i " McVeggie". Akcija je dodatno naišla na odobravanje i dobar odaziv kad su peticiju potpisale i neke od slavnih ličnosti.

McDonald's, kampanja Fot. McDonald's

McDonald’s u Kanadi već nudi vegetarijanske "zamotuljke" (wraps), dok je u Indiji - ponuda u nekim McDonald’sovim restoranima u cjelosti vegetarijanska.

Ovo, međutim, nije jedini slučaj da su vegeterijanci utjecali na promjenu izbornika u restoranima, pa i u sektoru brze hrane. Najveći McDonald'sov konkurent - Burger King - u svojoj ponudi već ima vegetrijanski burger, kao i Chipotle, koji neke od svojih meksičkih "mesnih" specijaliteta pravi od soje.

I pored toga, pitanje je da li će McDonald's izići u susret svojim obožavateljima. Nekoliko prethodnih pokušaja uvođenja zdravijih obroka nisu prošli kako je tvrtka očekivala. Recimo, kada je prošle godine McDonald's pokušao uvesti salate kao obrok, ispostavilo se da je njihov udio u ukupnoj prodaji bio jedva 2 do 3 posto. Također, ne treba zaboraviti da je McDonald's već jednom, prije desetak godina, u izbornik svojih restorana uveo vegeterijanski burger (McVeggie), ali se nije zadržao dugo.

S druge strane, zanimljivo je da McDonald's u Kanadi već nudi vegetarijanske "zamotuljke" (wraps), dok je u Indiji - ponuda u nekim McDonald'sovim restoranima u cjelosti vegetarijanska.

Da je došlo "vrijeme za zdraviji izbor", potvrđuje još jedan primjer iz sektora brze hrane. Naime, ovih dana, kao dio projekta "Pokrenimo se" (Let's Move) koji je pokrenula Michelle Obama, Subway se obvezao da će u naredne tri godine provoditi kampanju tijekom koje bi djeca trebala stvoriti zdrave prehrambene navike. Uz svaki obrok u Subwayu djeci će biti ponuđena jabuka, a umjesto sokova i drugih kaloričnih napitaka - mlijeko s manjim udjelom masti ili, jednostavno, voda.

Izvor: Entrepreneur Magazine

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank