Prilika na novim tržištima

Minimalna početna ulaganja i niski troškovi poslovanja su prednosti koje bi posebno mogle privući poduzetnike za ulazak u franšizni sustav tvrtke Ír Használtruha.
Četvrtak
06.02.2014
Mađarski lanac trgovina rabljene odjeće Ír Használtruha razmatra mogućnost i priprema se za ulazak u zemlje Adriatic regije.
 

Mađarska tvrtka Ír Használtruha je 2008. godine počela uvoziti i distribuirati rabljenu odjeću iz Irske i Engleske. Prvu second-hand trgovinu su otvorili 2009, a već sljedeće, počeli razvijati i franšizu. Trgovinama su vrlo brzo pokrili tržište Mađarske, da bi poslovanje zatim proširili i na tržišta susjednih zemalja - trgovine rabljene odjeće pod svojim brandom otvorili su prvo u Slovačkoj, a u studenom prošle godine i u Rumunjskoj.

Kako nam je nedavno potvrdio Ákos Bedő, osnivač i direktor tvrtke Ír Használtruha, zainteresirani su i željeli bi ući i na tržišta ove regije - Hrvatsku, Sloveniju, Srbiju.

- Međutim, još uvijek smo u početnoj fazi razvoja franšiznog paketa. Želimo najprije pažljivo razmotriri sve ekonomske i pravne aspekte koji bi mogli utjecati na poslovanje, upravo što pravne regulative ili ciljne skupine nisu iste za sve zemlje ove regije. Slovenija i Hrvatska su u Europskoj uniji, dok za Srbiju sigurno treba uraditi i određene pravne prilagodbe. Taj proces se ne može odvijati tako brzo, ali, svakako, ne želimo propustiti priliku - objašnjava Bedő.

Minimalna početna ulaganja i niski troškovi poslovanja su prednosti koje bi posebno mogle privući poduzetnike za ulazak u franšizni sustav tvrtke Ír Használtruha. - Naš osnovni cilj je da poslujemo kao jedan sustav: da svi partneri mogu računati na isti i stabilan kanal distribucije, unificiran izgled trgovine, stalno obnavljanje robe, te politiku niskih cijena - dodaje Bedő.