Još jedan Jysk
U maloprodajnoj mreži Jysk trenutno ima 98 franšiznih trgovina diljem svijeta, od kojih se tri nalaze na Kosovu, a jedna u Makedoniji. U Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini tvrtka je prisutna izravno. U Srbiji je do sada otvoreno 20 trgovina - posljednja u Jagodini, a kako je priopćeno, do kraja ožujka bi i stanovnici Šapca trebali dobiti prodajni objekt.
Dejan Radojević, voditelj trgovine u Jagodini, kaže da će u tom objektu biti više od 2.000 artikala za opremanje i uređenje doma, a posao je obezbjeđen za osam ljudi.
Tvrtka Jysk osnovana je 1979. u Arhusu, gradiću na danskom poluotoku Jutland. Franšizu su počeli davati 1984. godine, otvorivši prvu trgovinu na Grenlandu. Prema posljednjim izvještajima, u tvrtki je trenutno zaposleno 18.500 ljudi, a u poslovnoj 2013/2014. tvrtka očekuje da će pod svojim brandom otvoriti 120 novih trgovina.
pročitajte članke
KARE Design, njemački proizvođač dizajniranog namještaja, uz pomoć svojih franšiznih partnera širi mrežu u regiji. Nove trgovine nedavno su otvorene u Dubrovniku i Tirani.
Azijski trgovinski lanac KIODA planira razviti mrežu i na tržištima Europe. Na karti razvoja nalaze se i zemlje ove regije.
Duka je brand sa švedskim korijenima, sinonim za trgovine u kojima se može kupiti sve za opremanje i uređenje kuhinje. Osim posuđa, aparata i tekstila, Duka odnedavno nudi – i franšizu!
U Beogradu je otvorena nova franšizna trgovina branda Coincasa. Talijanski brand planira širenje i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Coincasa, vodeći talijanski brand za uređenje doma, franšizne partnere traži i u Hrvatskoj i Sloveniji.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Svila i kadifa
Svidja mi se