19.02.2014

Novi partneri unatoč krizi

Franšizni lanac brzih servisa Vulco u Hrvatskoj dobio je tri nova franšizna partnera u prošloj godini. I u ovoj se godini namjeravaju nastaviti širiti.

Krešimir Antolić, zadužen za razvoj maloprodajne mreže u franšiznom sustavu Vulco, kaže da je primjetno da standard pada, te da se posluje u otežanim okolnostima. Ipak, i u takvim uvjetima, tijekom prošle godine nijedan primatelj Vulco franšize u Hrvatskoj nije izašao iz mreže, a sustavu su pristupila tri nova.

Vulco, lanac brzih vulkanizerskih servisa Fot. Vulco, Hrvatska

Vulco u Hrvatskoj trenutno ima 42 servisa, a u planu je da se tijekom ove godine sustav proširi s još četiri franšize.

U mreži u Hrvatskoj sada ima 42 vulkanizera. - Iako nije bilo snijega, zimska sezona je bila dobra, budući da je većina guma iz skladišta prodana. O konkretnim podacima ne možemo još govoriti jer su poslovna tajna - kaže on.

U ovoj godini planiraju pronaći još četiri primatelja franšize, tako da bi u mreži bilo 46 vulkanizera. - Tržište pneumatika je pogođeno krizom, baš kao i većina ostalih industrija. Primjećujemo da standard klijenata pada, što se u našem poslu vidi kroz dvije činjenice. Nekada su klijenti kupovali kvalitetnije, "premium" gume, dok sada uzimaju takozvane "budžet" brendove. Osim toga, potrošači sada uzimaju i manje dimenzije guma, koje su i jefitnije. Ne možemo reći da se to ne odražava na profit tvrtke - kaže Antolić.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank