Dva puta više franšiza

Njemačkoj tvrtki Skinial svakako ide na ruku što povećanje broja ljudi koji se odlučuju za tetoviranje uporedo prati i rast broja onih koji žele tetovaže - ukloniti. Ono što ih je izdvojilo od ostalih studija za uklanjanje tetovaža jeste sigurna i manje bolna metoda - koja isključuje korištenje lasera. Mrežu studija tvrtka Skinial je ubrzo počela razvijati i kroz franšizu, a od prošle godine partnere traže i u ovom dijelu Europe - u Hrvatskoj i Srbiji.
U međuvremenu, broj franšiznih centara je narastao na 45 i Skinial se danas može naći u 8 zemalja, a najnoviji centri su otvoreni u Španjolskoj i Poljskoj. - Nadamo se ove godine pronaći primatelje master franšize i u Francuskoj, Engleskoj, Češkoj, Mađarskoj, ali i u Hrvatskoj i Srbiji. Također, do kraja ove godine planiramo udvostručiti broj studija i nadamo se broju od 100 centara - objašnjava direktor Skiniala Klaus Bode.
Razvoju tvrtke doprinijela je, kako kaže, i online promocija, naročito lansiranje stranica na Facebook-u. U Skinialu su svjesni koliku moć imaju društvene mreže, te žele iskoristiti sve kanale promocije i komunikacije, u svim zemljama u kojima posluju. Prezentacija i prisutnost na interenetu, zapravo, ulaze u "paket" podrške koju garantiraju svojim primateljima franšize. - Kampanja na internetu se višestruko isplatila. Osim toga, mi želimo biti u stanju brzo odgovoriti na upite u vezi s cijenom, franšiznim konceptom ili lokacijama naših centara. Zato ćemo proširiti svoju "prisutnost" i na Twitter i Google+ - objašnjava Klaus Bode.
Inače, za pokretanje Skinial franšiznog studija potreban je prostor od 15-ak četvornih metara. Zapravo, studio je moguće smjestiti i unutar privatnog stana - uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile potrebne higijenske standarde - ali i unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona.
Skinial u Hrvatskoj prvenstveno traži primatelja master franšize, ali, kako kažu, svjesni su da je malo onih koji se mogu posvetiti i ulagati u takvu vrstu razvoja koncepta. Skinial zato usporedo traži i primatelje pojedinačne franšize (single unit), što svakako podrazumijeva manje investicije, te više vremena za promociju i razvoj posla.
pročitajte članke

Nakon Zagreba, centar za njegu ljepote CACAO iz Srbije dobiva novu poslovnicu u inozmestvu – franšizni je centar krajem studenog otvoren u Podgorici.
Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Kako su to izbjegli, otkriva Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj
Centar za njegu ljepote CACAO iz Kragujevca djeluje već pet godina i svoj poslovni koncept nudi kroz franšizu. Prvi centar izvan Srbije nedavno je otvoren u Zagrebu, drugi – uskoro u Podgorici. Kako su došli do toga?
KiwiSun, mađarski lanac biosolarija, djeluje već u osam zemalja, a franšizu sada nude i poduzetnicima iz ove regije.
Predstavljajući jednu od najbržerastućih tehnologija u području fitnesa - elektro-mišićnu stimulaciju - međunarodni lanac Personal20 cilja i na tržišta ove regije. Što je potrebno za pokretanje franšize?
Najčitanije

Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Kraj će ožujka obilježiti dva sajma franšiza – prvi se održava u Katowicama, drugi u Parizu. Oba imaju isti cilj – privući ljude koji žele započeti posao kupnjom franšize.
U Hrvatskoj trenutno radi jedan Berlitz jezični centar za djecu i odrasle i to u Zagrebu. Potreba za širenjem franšizne mreže postoji, što pokazuje i broj onih koji žele učiti po ovoj metodi, čak i online.
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.