13.03.2014

Dva puta više franšiza

Skinial, mreža studija za trajno uklanjanje tetovaža, udvostručila je broj franšiznih jedinica samo tijekom prošle godine. Partnere traže i u ovoj regiji.

Njemačkoj tvrtki Skinial svakako ide na ruku što povećanje broja ljudi koji se odlučuju za tetoviranje uporedo prati i rast broja onih koji žele tetovaže - ukloniti. Ono što ih je izdvojilo od ostalih studija za uklanjanje tetovaža jeste sigurna i manje bolna metoda - koja isključuje korištenje lasera. Mrežu studija tvrtka Skinial je ubrzo počela razvijati i kroz franšizu, a od prošle godine partnere traže i u ovom dijelu Europe - u Hrvatskoj i Srbiji.

Skinial, franšizni koncept Fot. Skinial

Pod markom Skinial trenutno djeluje 45 studija za uklanjanje tetovaža. Ove godine, planiraju u franšiznoj mreži imati čak 100 centara.

U međuvremenu, broj franšiznih centara je narastao na 45 i Skinial se danas može naći u 8 zemalja, a najnoviji centri su otvoreni u Španjolskoj i Poljskoj. - Nadamo se ove godine pronaći primatelje master franšize i u Francuskoj, Engleskoj, Češkoj, Mađarskoj, ali i u Hrvatskoj i Srbiji. Također, do kraja ove godine planiramo udvostručiti broj studija i nadamo se broju od 100 centara - objašnjava direktor Skiniala Klaus Bode.

Razvoju tvrtke doprinijela je, kako kaže, i online promocija, naročito lansiranje stranica na Facebook-u. U Skinialu su svjesni koliku moć imaju društvene mreže, te žele iskoristiti sve kanale promocije i komunikacije, u svim zemljama u kojima posluju. Prezentacija i prisutnost na interenetu, zapravo, ulaze u "paket" podrške koju garantiraju svojim primateljima franšize. - Kampanja na internetu se višestruko isplatila. Osim toga, mi želimo biti u stanju brzo odgovoriti na upite u vezi s cijenom, franšiznim konceptom ili lokacijama naših centara. Zato ćemo proširiti svoju "prisutnost" i na Twitter i Google+ - objašnjava Klaus Bode.

Inače, za pokretanje Skinial franšiznog studija potreban je prostor od 15-ak četvornih metara. Zapravo, studio je moguće smjestiti i unutar privatnog stana - uz sitne modifikacije koje bi zadovoljile potrebne higijenske standarde - ali i unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona.

Skinial u Hrvatskoj prvenstveno traži primatelja master franšize, ali, kako kažu, svjesni su da je malo onih koji se mogu posvetiti i ulagati u takvu vrstu razvoja koncepta. Skinial zato usporedo traži i primatelje pojedinačne franšize (single unit), što svakako podrazumijeva manje investicije, te više vremena za promociju i razvoj posla.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank