20.03.2014

Što je novo u Rakia Baru?

Rakia Bar, pored novih franšiza, donosi i brojne promjene u samom franšiznom sustavu i pruža nove mogućnosti za potencijalne primatelje.

Sudeći po novinama u ponudi i poslovanju, u posljednjih godinu dana u Rakia Baru su bili prilično zauzeti. Iako su se medijski pritajili, za takvu odluku su postojali valjani razlozi. - Počeli smo razvijati koncept na tri "fronta", tako da danas u franšiznoj ponudi, pored Rakia Bara imamo i koncept gift shop-a Rakia & Co, kao i franšizne kornere, koji se mogu otvoriti u okviru drugih barova, ali i u trgovinama - govori o novitetima Branko Nešić, vlasnik tvrtke Redesign i tvorac koncepta Rakia Bar.

Rakia Bar Beograd Fot. Rakia Bar

Počeli smo razvijati koncept na tri "fronta", tako da danas u franšiznoj ponudi, pored Rakia Bara imamo i koncept gift shop-a Rakia & Co, kao i franšizne kornere, koji se mogu otvoriti u okviru drugih barova, ali i u trgovinama.
Branko Nešić

Osim samog koncepta, unaprijeđen je i vizualni identitet, tako da je dizajn interijera prilagođen rakiji i Srbiji, a svaki bar je dobio osobni pečat. Za to su, međutim, također postojali dobri razlozi. - Odlučili smo  "relaksirati" franšizu, jer je potpuno uniformiran sustav teško širiti u različitim sredinama. Svaki bar i dalje ima naš prepoznatljiv identitet, naš potpis, ali smo uveli i određene vizualne prilagodbe da bi bar dobio svoj ​​pečat i bio prilagođen lokaciji. Iako je takav pristup nešto kompliciraniji, neophodan je i zanimljiv - objašnjava Nešić.

Ponudu u baru su, kako kaže, zaokružili svojim proizvodima, odnosno, vlastitom proizvodnjom. Gosti sad već znaju koje okuse mogu pronaći u Rakia Baru, a uskoro će moći uživati ​​u još jednom "popularnom" napitku - u kavi. Nedavno su, naime, počeli surađivati ​​s "Pržionicom", te će se u Rakia Baru prije podne moći piti vrhunska kava, a navečer vrhunske rakije. Naravno, nije zabranjeno ni obrnuto.

Trenutno su zauzeti i širenjem Rakia&Co gift shop-ova. Prvi gift shop je već otvoren u Beogradu, a jedan je nedavno otvoren i u Beču. - U pojednim europskim zemljama zakonska regulativa omogućuje degustaciju i prodaju rakije na jednom mjestu. U Srbiji to nije slučaj. U Beču to možemo raditi - natočiti nekom da proba rakiju, a onda može izabrati bocu koju želi kupiti. Mislimo da je ovo odličan koncept - kaže Nešić.

U ovom trenutku pregovaraju za pokretanje takvog koncepta u Šangaju, a bilo je razgovora i za tržište Moskve. - Ljudima koji bi htjeli pokrenuti Rakia Bar investicija u restoran je prevelika. Mnogi zainteresirani, koji su odustajali od uzimanja franšize zbog velikih investicija, praktički su nas natjerali ponuditi nešto novo - objašnjava Nešić.

- Odgovor je bio Rakia Bar gift shop u kojem, pored rakije, nudimo i neke druge tradicionalne namirnice poput džemova, ajvara, slatka. U Beču se koncept pokazao jako zanimljivim i za sada trgovina koju smo otvorili bilježi dobre rezultate - kaže Nešić.

Sprema se, međutim, još jedan novitet, a to je franšizni korner. - Uskoro bismo trebali potpisati ugovor s lokalom Kotor, koji se nalazi u samom centru Beča, upravo za otvaranje franšiznog kornera. Oni će u sklopu svog bara imati dio koji će u potpunosti preuzeti identitet Rakia Bara, našu ponudu, a dobiće i svu neophodnu edukaciju - objašnjava Nešić.

Slično će biti i u Berlinu, gdje beogradski konceptualni dućan  "Supermarket" otvara svoju trgovinu u sklopu koje će se naći i franšizni korner Rakia Bara.

Franšiznom sustavu Rakia Bara nedavno se pridružio novi član - i to ni manje ni više nego u Kanadi. Da podsjetimo, tvrtka Rakia Bar North America postala je sredinom 2012. primatelj master franšize Rakia Bara za teritorij Kanade. U kolovozu te godine, tvrtka je otvorila prvi lokal u Torontu. Nakon nešto više od godinu dana ostvarili su se planovi i franšiza je zaživjela na tom tržištu i počela se dalje širiti. Drugi Rakia Bar u Kanadi otvoren je također u Torontu, u koreanskoj četvrti. - Priča u Kanadi se lijepo razvija. Postoje i pregovori za tržište SAD-a, ali nigdje ne žurimo, želimo temeljito razvijati koncept - kaže Nešić.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank