Nije svugde isto
Budući da je početkom prošlog mjeseca otvorena druga franšizna radnja Cartridge World u Beogradu, reklo bi se da taj koncept u Srbiji posluje stabilno.
Filip Đaković, vlasnik master franšize za Srbiju, potvrđuje da Cartridge World u Srbiji posluje uspješno.
- Druga prodavnica je ispunjenje plana o proširenju mreže - kaže on za Franchising.rs.
Đaković dodaje da je u planu otvaranje i nove prodavaonice na teritoriji Beograda, točnije na općini Stari grad.
- Namjeravamo razgranate mreže i na teritoriju cijele Srbije - ističe Đaković.
Prva prodavaonica Cartridge World je započela poslovanje u Srbiji krajem 2010. radnjom u Beogradu.
U isto vrijeme, sustav je u Poljskoj u problemima. Tvrtka Direct eServices, vlasnik master franšize za Poljsku, Češku, Slovačku, Mađarsku i Ukrajinu, suočava se s financijskim problemima. Nedavna promjena uprave i emisija akcija - budući da je tvrtka listirana na Varšavskoj burzi - nisu donijele željene promjene. U službenom priopćenju kompanije se navodi da biznis ne donosi dovoljno prihoda koji bi osigurali pozitivno poslovanje, ai nedavna revizija je ukazala na značajno uvećanje obveza u odnosu na imovinu. Samo nekoliko mjeseci ranije iz kompanije je saopšteno da je tržište u velikim gradovima zasićeno i da nova strategija širenja podrazumijeva prodaju franšize poduzetnicima u manjim gradovima, koji bi pri tome bili oslobođeni dijela franšiznih nadoknada. Tvrtka je, ipak, zapala u probleme prije nego što je tako promoviran koncept zaživio.
Direct eServices postao je vlasnik master franšize za spomenute zemlje u ožujku 2011. kada je otkupio master franšizu za 3,7 milijuna zlota (oko milijun eura) od dotadašnjeg nositelja Cartridge World CEE SA.
Cartridge World, kao međunarodni franšizni sustav nudi mogućnost i master franšize, ali i pojedinačnih odnosno single unit franšiza.
Cartridge World je svjetski lider u industriji reciklaže i dopune spremnika i tonera za pisače, fax uređaje i kopir aparate. Tvrtka je u vlasništvu Bryan Stokesa koji ju je i osnovao u Australiji, prije 24 godine. Devet godina po osnivanju prodana je prva franšiza i biznis koncept počinje uspješno da se širi - u mnogim zemljama Europe, u SAD, Singapuru i Novom Zelandu.
Tvrtka Svijet tonera d.o.o. je prvi franšizer u Hrvatskoj i pokriva tržište pet slavonskih županija.
pročitajte članke
„Kad smo počinjali, o franšizingu uopće nismo razmišljali kao o modelu za širenje biznisa. Sada je to ključna strategija“, kaže Dejan Grbić, jedan od osnivača i vlasnika „Muzeja osjetila“
Živimo u nevjerojatnom vremenu u kojem svaki hobi može prerasti u posao koji će donijeti profit i lijep život pun zadovoljstva. Što je za to potrebno, otkriva Milica Lepojević, kreatorica koncepta Perfect Surprise
Želite izgradite atrakciju koja staje na 100 četvornih metara, a privlači posjetitelje iz svih krajeva svijeta? Otvorite kuću leptira! – kaže Zbyněk Černý, vlasnik češkog koncepta Papilonia
Iako su privatni muzeji na Balkanu prava rijetkost, Muzej iluzija, otvoren prije tri godine u Zagrebu, postao je "instant hit".
Poljska je danas jedno od najrazvijenijih tržišta franšiza u Europi. Što ga čini atraktivnim te kakvu bi prođu imale franšize iz drugih zemalja, otkriva Grzegorz Morawski
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Poštovani tražitelji kredita, Imate li financijskih poteškoća? Želite li pokrenuti vlastiti posao? Ova kreditna tvrtka osnovana je kao svjetska organizacija za ljudska...
Više od igre
Da, ravnoteža je važna. Jednostavne zagonetke brzo se riješavaju i, ako ih objavite, ljudi će biti dosadno. Tehnički složene zagonetke ne bi trebale biti previše...