08.04.2014

Moda ne poznaje granice

Modna marka CIPO&Baxx doživjela je nevjerojatan uspjeh u Poljskoj, gdje je već prisutna u svim većim gradovima. Da li bi brend mogao doći i na ove prostore?

Modni brend CIPO&Baxx se pojavio 1996. godine u Njemačkoj i "preporučio" casual odjevnim kolekcijama za mlade. Od tog doba, brend je uspio ući na nekoliko tržišta Europe, ali i u Sjedinjene Države i Australiju. Najveću popularnost, međutim, CIPO&Baxx je doživio u Poljskoj – zahvaljujući najviše tvrtki Yilba Tekstil koja je zadužena za razvoj marke na svim tržištima središnje, istočne i jugoistočne Europe.

CIPO&Baxx Fot. CIPO&Baxx

Modni brend CIPO&Baxx je lansiran 1996. u Njemačkoj. U Poljsku je ušao 2009. godine. Predstavnici tvrtke sada traže partnere i u zemljama ove regije.

Tvrtka je u Poljskoj, naime, za pet godina poslovanja razvila mrežu franšiznih trgovina koja pokriva sve veće gradove, i u njoj danas ima više od 60 poslovnica. Ove godine, kako kažu, na redu su manji gradovi. Međutim, ponijeti uspjehom na matičnom tržištu, tvrtka Yilba Tekstil ujedno planira "uvesti" brend i u zemlje ove regije i u potrazi je za franšiznim partnerima u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji.

Poduzetnici koji su zainteresirani otvoriti trgovinu ili franšizni korner pod CIPO&Baxx markom, trebaju obezbjediti prostor od 50 do 100 četvornih metara, najbolje u prometnim zonama – u velikim gradovima preporučuju se lokacije u trgovačkim centrima, u manjim gradovima, u glavnoj ili prometnim ulicama. U tom procesu, partner može računati na pomoć davatelja franšize. Za pokretanje posla i opremanje trgovine robom potrebno je najmanje 10.000 eura, a važno je da tvrtka pored toga ne naplaćuje nikakve ulazne niti redovite franšizne naknade.

– Partneri će dobiti i besplatan promotivni materijal, kao što ćemo pomoći u organiziranju reklamnih kampanja na bilbordima i u popularnim časopisima – objašnjava Erdal Celik, regionalni menadžer zadužen za razvoj franšizne mreže. – Naše kolekcije su namijenjene ženama i muškarcima koji žele pratiti najnovije trendove, a potrudit ćemo se da našu odjeću prvo promovišu stilisti i umjetnici koji sudjeluju u televizijskim programima s velikom publikom – kaže Erdal Celik.

Informacije o franšiznom sustavu CIPO&Baxx možete pronaći u i našem Katalogu franšiza.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank