23.04.2014

"Presvlačenje" u franšizu

Modna tvrtka Legend je svojim i franšiznim trgovinama gotovo pokrila tržišta na kojima djeluje. U narednom razdoblju u planu je da preostali veleprodajni kupci postanu primatelji franšize.

Tvrtka Legend World Wide iz Subotice mahom je širila svoju maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih prodavaonica. Trenutno, u Srbiji pod njenom markom rade i četiri franšizne trgovine (u Čačak, Leskovcu, Šapcu i Kraljevu). Tvrtka, pored toga, ima i trgovine u Crnoj Gori, ali i Bosni i Hercegovini, gdje surađuje s generalnim zastupnikom.

Legend World Wide, Sarajevo Fot. Legend World Wide

Trgovine veleprodajnih kupaca modne tvrtke Legend bilježe bolje rezultate od kada su postali primatelji franšize tog brenda. Cilj tvrtke je da u narednih godinu dana i preostale veleprodajne kupce uvede u franšizing.
Na slici: trgovina u Sarajevu

Posljednjih godina, međutim, tvrtka je i svojim veleprodajnim kupcima u Srbiji ponudila prelazak na franšizni model poslovanja i to se pokazao kao dobar potez, s obzirom da franšize postižu dobre rezultate.

 – Trgovine naših veleprodajnih kupaca bilježe bolje rezultate od kada su postali primatelji naše franšize. Zato nam je cilj da u narednih godinu dana i preostali veleprodajni kupci postanu primatelji franšize  – kažu u ovoj tvrtki.

Prema podacima sa zvanične internetske stranice, veleprodajni kupci rade u više od dvadesetak gradova u Srbiji, te se u narednom razdoblju može očekivati ​​značajnije povećanje broja franšiza brenda Legend. 

Nedavno je, inače, Legend BiH uz podršku centrale u Subotici otvorio trgovinu u Sarajevu u okviru trgovinskog centra Sarajevo City Center.  – Budući da je Sarajevo glavni grad i da se očekuje da trgovinski centar bude prometan, vjerujemo da će i ta trgovina profitabilno poslovati. Legend je prisutan u mnogim većim gradovim Bosne i Hercegovine, pa je bilo logično otvoriti trgovinu i u Sarajevu  – kažu u ovoj modnoj kući.

Mimo tržišta na kojima već posluju – Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini  – Legend za sada ne namjerava širiti maloprodajnu mrežu. U ovoj godini, svjesni su da će vlastita očekivanja morati prilagoditi turbulentnom tržištu, a osnovni cilj i dalje će biti da ostanu uspješni na tržištima na kojima posluju.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank