"Presvlačenje" u franšizu

Trgovine veleprodajnih kupaca modne tvrtke Legend bilježe bolje rezultate od kada su postali primatelji franšize tog brenda. Cilj tvrtke je da u narednih godinu dana i preostale veleprodajne kupce uvede u franšizing.
Na slici: trgovina u Sarajevu
Srijeda
23.04.2014
Modna tvrtka Legend je svojim i franšiznim trgovinama gotovo pokrila tržišta na kojima djeluje. U narednom razdoblju u planu je da preostali veleprodajni kupci postanu primatelji franšize.
 

Tvrtka Legend World Wide iz Subotice mahom je širila svoju maloprodajnu mrežu otvaranjem vlastitih prodavaonica. Trenutno, u Srbiji pod njenom markom rade i četiri franšizne trgovine (u Čačak, Leskovcu, Šapcu i Kraljevu). Tvrtka, pored toga, ima i trgovine u Crnoj Gori, ali i Bosni i Hercegovini, gdje surađuje s generalnim zastupnikom.

Posljednjih godina, međutim, tvrtka je i svojim veleprodajnim kupcima u Srbiji ponudila prelazak na franšizni model poslovanja i to se pokazao kao dobar potez, s obzirom da franšize postižu dobre rezultate.

 – Trgovine naših veleprodajnih kupaca bilježe bolje rezultate od kada su postali primatelji naše franšize. Zato nam je cilj da u narednih godinu dana i preostali veleprodajni kupci postanu primatelji franšize  – kažu u ovoj tvrtki.

Prema podacima sa zvanične internetske stranice, veleprodajni kupci rade u više od dvadesetak gradova u Srbiji, te se u narednom razdoblju može očekivati ​​značajnije povećanje broja franšiza brenda Legend. 

Nedavno je, inače, Legend BiH uz podršku centrale u Subotici otvorio trgovinu u Sarajevu u okviru trgovinskog centra Sarajevo City Center.  – Budući da je Sarajevo glavni grad i da se očekuje da trgovinski centar bude prometan, vjerujemo da će i ta trgovina profitabilno poslovati. Legend je prisutan u mnogim većim gradovim Bosne i Hercegovine, pa je bilo logično otvoriti trgovinu i u Sarajevu  – kažu u ovoj modnoj kući.

Mimo tržišta na kojima već posluju – Srbiji, Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini  – Legend za sada ne namjerava širiti maloprodajnu mrežu. U ovoj godini, svjesni su da će vlastita očekivanja morati prilagoditi turbulentnom tržištu, a osnovni cilj i dalje će biti da ostanu uspješni na tržištima na kojima posluju.