Veliki na muci
U Sjedinjenim Američkim Državama raste nezadovoljstvo primatelja McDonald'sove franšize. Velikom brendu sigurno nije lako, budući da samo na matičnom tržištu ima više od 14.200 restorana, od čega se čak 90 posto nalazi u rukama primatelja franšize. Prema posljednjem istraživanju, privatnici koji posluju pod McDonald'sovim brendom zamjeraju rukovodstvu tvrtke da uvodi promjene koje nepovoljno utječu na poslovanje restorana.
Naime, najveći broj McDonald'sovih primatelja franšize u Americi negoduje zbog uvođenja velikog broja novih proizvoda, što se značajno odrazilo na brzinu posluženja. Pojedini primatelji su rekli da dodatnu zbrku unosi i veliki broj varijanti postojećih jela. – Ovakav meni je propast i za zaposlenike i za kupce. Usluga je za 8 do 10 sekundi sporija nego prošle godine – izjavljuje jedan od nositelja franšize, a nezadovoljstvo je potvrdila i prosječna ocijena kojom su primatelji vrednovali svoj odnos s menadžmentom tvrtke – na skali od 1 do 5, rukovodstvo McDonald'sa je dobilo 1, 73 – što je do sada najniža ocijena u povijesti ovog franšiznog lanca.
Kako prenose američki mediji, najviši menadžment tvrtke priznao je da su nove proizvode uveli prebrzo i da se većina franšiznih vlasnika restorana nije uspjela naviknuti u tako kratkom roku na novi izbornik. Analitičari smatraju da je pad prodaje koju lanac bilježi u prvom kvartalu ove godine na američkom tržištu djelomično uvjetovan i promjenama u ponudi, a jedan od bivših primatelja McDonald'sove franšize u šali je dodao da je šteta što jednostavnost i učinkovitost nisu više na izborniku ovog lanca restorana.
Međutim, negodovanja ne završavaju s jelovnikom. Suočeni sa jačanjem konkurencije, te padom profita od 5,2 posto i padom prodaje od gotovo 2 posto u prva tri mjeseca ove godine, McDonald's je pokušao povećati promet i promotivnim kampanjama. Tako je, tijekom dva tjedna u travnju, svojim klijentima uz doručak nudio –besplatnu kavu. Većina primatelja franšize je na to uzvratila jetkim komentarima, a besplatna kava, prema njihovim izjavama, do sada – nije dovela do željenog rezultata. Promet je ostao više-manje isti.
Da li će rukovodstvo tvrtke saslušati primjedbe svojih primatelja franšize u Americi, ostaje da se vidi u narednim tjednima. Spremnost, izgleda, postoji. – Naša svjetska konvencija, koja okuplja primatelje McDonald'sove franšize iz cijelog svijeta, ujedno će biti i prilika za otvoren dijalog i sugestije kako da nastavimo razvijati naše poslovanje i kako najbolje da služimo našim korisnicima – objavio je McDonald's u službenom priopćenju prije početka konvencije, koja je održana početkom svibnja u Orlandu.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...