05.06.2014

S trikotažom u svijet

Niška modna tvrtka Edi već dvadeset godina proizvodi i prodaje trikotažu rađenu od prirodnih materijala. Sada planiraju ponuditi franšizu i naći primatelje u svim zemljama regije.

Vlasnik tvrtke Ljubiša Đorđević kaže da je došlo vrijeme da se maloprodaja razvije i kroz franšizing. – Mogu sa sigurnošću reći da smo u segmentu proizvodnje džempera, muških i ženskih, vrlo konkurentni na tržištu. Naš proizvod ni po čemu ne zaostaje za svjetskim brendovima. Izrada, dizajn, materijali, sve je na vrhunskoj razini i na tom segmentu smo zasnovali naš franšizni koncept – objašnjava Đorđević.

Edi trikotaža Niš Fot. EDI

Tvrtka Edi ne bi naplaćivala ulaznu naknadu za franšizu, ali bi primatelji franšize ipak bili obvezni izdvajati određen postotak za marketing.

U kolekcijama ove modne kuće nalaze se i drugi komadi odjeće, ali bi se asortiman franšiznih dućana zasnivao, prije svega, na džemperima. – Asortiman bismo selektovali, budući da je kompletan program nemoguće ponuditi u većem obimu. Prioritet bismo dali džemperima, ali bi u ponudi svakako bili i prateći komadi poput košulja, majica, hlača, ali u ograničenom opsegu – objašnjava Đorđević.

O prelasku na franšizing dugo se razmišljalo u ovoj kući. Još prije dvije godine otvorene su tri trgovine – u Užicu, Somboru i Obrenovcu koje posluju pod markom Edi, ali ih vode neovisni poduzetnici. – Mogli bismo reći da je riječ o franšiznim pilot-projektima. Oni posluju potpuno neovisno, sami su osigurali prostor, ali robu nabavljaju isključivo od nas. Mi smo im pomogli u opremanju interijera i nastupaju pod našim brendom. Budući da je suradnja s tim partnerima pozitivna, mislim da je došlo vrijeme da ponudimo tržištu franšizu. U tome vidimo perspektivu i budućnost daljnjeg razvoja tvrtke – kaže Đorđević.

Foto: EDI

Primatelji franšize ne bi imali obvezu plaćati ulaznu naknadu, ali je strategijom razvoja marketinga predviđeno izdvajanje određenog postotka u te svrhe. Druge franšizne naknade ne bi postojale, a među najvažnijim obvezama je naručivanje robe isključivo od tvrtke Edi i plaćanje u zadanim rokovima. – Zbog sveukupne ekonomske situacije, tražili bismo i da primatelj osigura bankarske garancije – kaže Đorđević. 

Modna kuća Edi trenutno ima osam svojih maloprodajnih trgovina u Srbiji, ali robu prodaje i u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji i Makedoniji. Voljeli bi poslovanje proširiti i u inozemstvo, osobito u zemlje Skandinavije, gdje, kako kažu, postoji velika potražnja za trikotažom.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank