Inovacija koja se isplati
Automatski stroj za pravljenje i pečenje pizze Let's Pizza usavršavana je deset godina u Italiji, da bi za kratko vrijeme –kada je patentirana – osvojila svijet. U zemlje ove regije stigla je prije dvije godine, prvo u Hrvatsku, a zatim i nešto sjevernije u Sloveniju. Primatelj master franšize za zemlje bivše Jugoslavije i Austriju, tvrtka Svesa natura sada je zainteresirana da ovu inovativnu franšizu proširi na cijelu regiju budući da se u Hrvatskoj pokazala isplativom. Zašto su se odlučili za Let's Pizza franšizu, što su osnovne prednosti koncepta, kako surađuju s primateljima franšize, te sa kakvim se preprekama bore – objašnjava Boris Opravić, menadžer projekta.
Zašto ste se odlučili za Let’s Pizza franšizu? Što vas je privuklo ovom konceptu?
Ova franšiza je novitet na tržištu iako promovira nacionalno jelo koje se proizvodi još od 18. stoljeća, ili točnije, ako govorimo o pizzi iz Italije, od 1889. godine – dakle, proizvod koji je poznat i konzumira se gotovo u čitavom svijetu više od sto godina, a zasigurno će tako biti i nadalje, u nekoliko idućih stotina godina. Međutim, Let’s Pizza koncept omogućava pripravak pizze za kratko vrijeme, i to isključivo od svježih, strogo kontroliranih sastojaka, u bilo koje doba dana – doslovno, od 0 do 24 sata.
S druge strane, prirodnost okusa garantira uslugu koja će, posebno u današnje vrijeme, zadovoljiti sve ljubitelje pizze, jer zbog tempa i načina modernog života, ljudi sve manje imaju vremena da sede i jedu u restoranima. Stoga, ovakav način pripreme i usluge, za kratko vrijeme – a govorimo o svega tri minuta – daje topao i svjež proizvod, bilo gdje i u bilo koje vrijeme.
Pored toga, investicija u ovu franšizu ne zahtijeva puno dodatnih troškova, jer stroj Let’s Pizza sve radi sam. U sve navedeno, a prilikom upoznavanja i prezentacije samog stroja, uverili smo se i sami, te doneli odluku o pokretanju i ulasku u franšizni lanac Let’s Pizza. Najzad, uz dobro postavljen i ugovoren posao, franšiza donosi dobar priliv novca i brz povrat investicije.
Namjeravate franšizu proširiti i u druge zemlje regije i Austriju. Da li primatelj franšize od Vas nabavlja sve neophodne sastojke za pripremu pizze? Kako taj segment poslovanja funkcionira?
Primalac franšize sastojke isključivo nabavlja od nas. Zbog visoko sofisticiranog načina funkcioniranja i rada stroja, nemoguće je u stroj stavljati neke druge namirnice, jer su isključivo i na specifičan način proizvedene kako bi se mogle koristiti samo i jedino u strojevima Let’s Pizza.
Međutim, kako bi se omogućilo širenje i pravovremena isporuka sastojaka, Svesa natura je osigurala centralno skladište prehrambenih sastojaka, rashladne komore koja svježe proizvode čuva na prigodnim temperaturama. Svakako, mjesečne narudžbe za svakog pojedinačnog primatelja franšize, na osnovu procijene prodaje, dostavljaju se na adresu tvrtke Svesa natura, a zatim se na centralno skladište isporučuju u unaprijed i ugovorom određenom vremenskom roku za isporuku.
Koliko stroj može ispeći pizza kada se napuni svim neophodnim sastojcima?
Punjenje sa bazira na 100 pizza, premda nadjeva – šunke, sira, ostalih sastojaka – ima ukupno za proizvodnju 200 pizza. Dodatno punjenje stroja vrlo je jednostavno i traje vrlo kratko, te ne oduzima puno vremena onome tko je zadužen za stroj. Također, svojim modernim načinom funkcioniranja, stroj putem SIM kartice javlja stanje sastojaka i količinu proizvoda koji se nalaze u stroju, te je vrlo lako moguće planiranje dodatnog punjenja.
Koja su mjesta najpogodnija za postavljanje Let’s Pizza stroja?
Dakle, radi se o lokacijama sa velikom fluktuacijom ljudi, kao što su autobusni i željeznički kolodvori, blizina univerziteta i škola, trgovački centri, bolnice, kina, šetališta, benzinske crpke, lokacije u strogom centru većih gradova – kao što je također vrlo dobro stroj postaviti u blizini velikih pojedinačnih događaja kao što su koncerti ili sportski događaji.
Da li su sezonska mjesta isplativa za ovu franšizu?
Sezonske lokacije su zaista dobri „targeti“, a isplativost postave strojeva na takva mjesta gotovo da i utrostručuju prodaju. Jednostavno, ispunjavaju i osiguravaju najosnovniji uvijet – veliku fluktuaciju i prolaznost ljudi.
Kako je koncept prihvaćen u Hrvatskoj?
S obzirom da je koncept Let’s Pizza franšize veliki novitet gotovo u čitavom svijetu, možemo reći da se u Hrvatskoj dobro pokazao i potvrdio predviđanja, kao vrlo kvalitetan novi brand na tržištu koji nudi zaista kvalitetan i netom, za kratko vrijeme, svjež proizvod. Veliki broj korisnika izražava divljenje i iznenađenje kad vidi kako stroj funkcionira, jer se do sada na tržištu ovakva vrsta hrane pripremala samo kao smrznut proizvod. Međutim, kako smo primjetili, najbitnija razlika je upravo u kvaliteti proizvoda. Naime, prema do sada izvedenim ispitivanjima i statističkoj obradi velike količine podataka, više od 95% korisnika koji su kušali pizzu iz Let’s Pizza stroja, imalo je vrlo pozitivno mišljenje, koje se zapravo najviše odnosi na kvalitetu proizvoda.
Koji su najveći problemi sa kojima ste se suočili u dosadašnjem poslovanju?
Najveći problemi uglavnom se odnose na komunikaciju sa nadležnim institucijama, gradskim i lokalnim, oko dobivanja suglasnosti za postavljanje strojeva na određene lokacije. Vrlo je teška komunikacija sa nadležnim institucijama, te se može naići i na pojedine nenadležne dijelove službi koje onemogućuju postavu na željene slobodne lokacije. Svesa natura, međutim, posjeduje sve certifikate i potrebne ateste, odnosno, suglasnosti za postavljanje strojeva na sve lokacije na kojima se može koristiti, kao i analize o zdravstvenoj kvaliteti svih sastojaka.
pročitajte članke
Fast-casual lanac restorana Koykan World Food namjerava ubrzati franšizni razvoj te kreće u public kampanju prikupljanja sredstava putem FunderBeam platforme.
Nakon povlačenja iz profesionalnog sporta, jedan od najuspješnijih slovačkih tenisača Kamil Čapkovič postao je primatelj franšize McDonald'sa. Što ga je privuklo ovom brendu?
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Riblji street food restoran Fish Delish otvorio je poslovnicu u Zagrebu. Što očekuju od novog tržišta i u kom će smjeru teći daljnji razvoj, otkriva vlasnik koncepta Stefano Petrović
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Sa terena do franšize
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Sa terena do franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Investirati u razvoj franšize
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Sa terena do franšize
I got my already programmed and blanked ATM card to withdraw the maximum of $1,000 daily for a maximum of 20 days. I am so happy about this because i got mine last week and I...
Sa terena do franšize
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Investirati u razvoj franšize
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Pizza Hut stiže u Hrvatsku
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...