Rast prodaje, ali i novi izazovi
- Nastavit ćemo s dugoročnim ulaganjima i različitim strategijama razvoja kako bismo H&M učinili još snažnijim.
Karl-Johan Persson
Najnoviji financijski izvještaj najpoznatijeg švedskog proizvođača i prodavača odjeće - Hennes & Mauritz - pokazuje da bi u tvrtki mogli biti zadovoljni rezultatom "u prvom poluvremenu". Naime, tvrtka je objavila je da je u prvih šest mjeseci tekuće fiskalne godine (1. prosinca 2013. - 31. svibnja 2014.) ukupna prodaja - sa PDV-om, izražena u lokalnim valutama - porasla 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Izraženo u švedskim krunama, prodaja bez PDV-a iznosila je 69,970 milijuna (1,1 milijardu dolara), što je povećanje od 17 posto. U ovom razdoblju, neto profit tvrtke povećan je 19 posto, dok je samo u posljednja tri mjeseca porastao 25 posto, što je najveća stopa tromjesečnog rasta u posljednje četiri godine.
Pored toga što je proljetna kolekcija bila "dobro prihvaćena", rast prodaje i naročito dobri rezultati u drugom kvartalu povezuju se i sa nevjerojatno dobrim prijemom H&M marke u Australiji. Tamo je, početkom travnja, otvorena prva i reprezentativna trgovina, na jednoj od prestižnih lokacija u Melbourneu. Drugi razlog je, navodi se u priopćenju, pokretanje online prodaje u Francuskoj početkom ožujka, gdje je, već na samom početku, počela davati vrlo dobre rezultate. Snažan razvoj ostalih brandova iz portfelja tvrtke - COS, & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday i H&M Home - također je utjecao na ukupan rast prodaje.
Tvrtka u ovoj godini namjerava nastaviti širiti prodajnu mrežu, što znači da će, kako se navodi, otvoriti 375 novih trgovina diljem svijeta. Ulazak na nova tržišta - Filipine i Indiju - planiran je za jesen. - Primjećujemo da određeni segmenti u koje smo dugoročno ulagali počinju donositi profit - naš brand & Other Stories, kao i online prodaja u Sjedinjenim Državama i Francuskoj - izjavio je Karl-Johan Persson, izvršni direktor tvrtke. - Međutim, nastavit ćemo sa dugoročnim ulaganjima i različitim strategijama razvoja kako bismo H&M učinili još snažnijim. Ove jeseni ćemo pokrenuti online prodaju u Španjolskoj i Italiji, a krajem ove godine i u Kini. Sljedeće godine planiramo pokretanje online prodaje u još 8-10 zemalja - dodao je Persson.
Švedski modni div ima više od 3.200 trgovina u 54 zemlje diljem svijeta, uključujući i tržišta na kojima se razvija kroz franšizing (Libanon, Izrael, Maroko, Jordan, Tajland, Kuvajt i Indonezija). Samo u posljednjem desetljeću utrostručen je broj trgovina koje posluju pod ovim brendom. U ovoj regiji H&M svoje trgovine ima u Hrvatskoj (14), Srbiji (3) i Sloveniji (11), a prisutan je izravno.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...