20.06.2014

Rast prodaje, ali i novi izazovi

Prema posljednjem financijskom izvješću, švedska modna tvrtka H&M bilježi najveći kvartalni rast profita u posljednje četiri godine. U planu je jačanje online prodaje.

Najnoviji financijski izvještaj najpoznatijeg švedskog proizvođača i prodavača odjeće - Hennes & Mauritz - pokazuje da bi u tvrtki mogli biti zadovoljni rezultatom "u prvom poluvremenu". Naime, tvrtka je objavila je da je u prvih šest mjeseci tekuće fiskalne godine (1. prosinca 2013. - 31. svibnja 2014.) ukupna prodaja - sa PDV-om, izražena u lokalnim valutama - porasla 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Izraženo u švedskim krunama, prodaja bez PDV-a iznosila je 69,970 milijuna (1,1 milijardu dolara), što je povećanje od 17 posto. U ovom razdoblju, neto profit tvrtke povećan je 19 posto, dok je samo u posljednja tri mjeseca porastao 25 posto, što je najveća stopa tromjesečnog rasta u posljednje četiri godine.

Karl-Johan Persson, H&M CEO

Za sada, H&M daje mogućnost online kupnje u 10 zemalja (u određenim zemljama Europe i Sjedinjenim Državama), što je, u usporedbi sa Zarom, najvećim suparnikom na tržištu, čak dva puta manje, budući da španjolski modni brand ima online prodaju u 25 zemalja.
- Nastavit ćemo s dugoročnim ulaganjima i različitim strategijama razvoja kako bismo H&M učinili još snažnijim.
Karl-Johan Persson

Pored toga što je proljetna kolekcija bila "dobro prihvaćena", rast prodaje i naročito dobri rezultati u drugom kvartalu povezuju se i sa nevjerojatno dobrim prijemom H&M marke u Australiji. Tamo je, početkom travnja, otvorena prva i reprezentativna trgovina, na jednoj od prestižnih lokacija u Melbourneu. Drugi razlog je, navodi se u priopćenju, pokretanje online prodaje u Francuskoj početkom ožujka, gdje je, već na samom početku, počela davati vrlo dobre rezultate. Snažan razvoj ostalih brandova iz portfelja tvrtke - COS, & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday i H&M Home - također je utjecao na ukupan rast prodaje.

Tvrtka u ovoj godini namjerava nastaviti širiti prodajnu mrežu, što znači da će, kako se navodi, otvoriti 375 novih trgovina diljem svijeta. Ulazak na nova tržišta - Filipine i Indiju - planiran je za jesen. - Primjećujemo da određeni segmenti u koje smo dugoročno ulagali počinju donositi profit - naš brand & Other Stories, kao i online prodaja u Sjedinjenim Državama i Francuskoj - izjavio je Karl-Johan Persson, izvršni direktor tvrtke. - Međutim, nastavit ćemo sa dugoročnim ulaganjima i različitim strategijama razvoja kako bismo H&M učinili još snažnijim. Ove jeseni ćemo pokrenuti online prodaju u Španjolskoj i Italiji, a krajem ove godine i u Kini. Sljedeće godine planiramo pokretanje online prodaje u još 8-10 zemalja - dodao je Persson.

Švedski modni div ima više od 3.200 trgovina u 54 zemlje diljem svijeta, uključujući i tržišta na kojima se razvija kroz franšizing (Libanon, Izrael, Maroko, Jordan, Tajland, Kuvajt i Indonezija). Samo u posljednjem desetljeću utrostručen je broj trgovina koje posluju pod ovim brendom. U ovoj regiji H&M svoje trgovine ima u Hrvatskoj (14), Srbiji (3) i Sloveniji (11), a prisutan je izravno.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank