14.07.2014

Les Mills i u Makedoniji

U prvoj polovici 2014. franšiznom sustavu Les Mills u Srbiji pridružilo se pet franšiza. Od jeseni, po Les Mills programu vežbat će se i u Makedoniji.

Fitness program s Novog Zelanda - Les Mills - nastavio je uspješno svoju ekspanziju na tržištu Srbije i u ovoj godini. Franšizni lanac trenutno broji 22 franšizna fitness centra. – Kako sam i početkom godine, kada smo prvi put razgovarali, spomenuo doista vjerujem u koncept Les Mills i u njegov razvoj na srpskom tržištu – kaže Milan Ivetić, vlasnik tvrtke iFit, koja je i primatelj master franšize za Srbiju i Bosnu i Hercegovinu.

Les Milles, fitness program Fot. Les Milles Srbija

Činjenica je da su rekreacija i fizička aktivnost dokazano najbolji antistres tretmani. Stoga, fitness centri koji na pravi način pružaju uslugu svojim korisnicima mnogo uspješnije posluju, a to je svakako slučaj s klubovima koji koriste Les Mills program.
Milan Ivetić

Zahvaljujući uspješnom poslovanju, tvrtka iFit je postala i primatelj master franšize za teritorij Makedonije. – U toj zemlji će od rujna početi s radom prvi Les Mills klub – kaže Ivetić. 

Fokus tvrtke iFit će i u ovoj godini biti podrška postojećim klubovima. – Želimo biti sigurni da će primatelji franšize na pravilan način implementirati naš sustav i zahvaljujući tome i uspješno poslovati. Svakako da imamo cilj i za 2014. glede širenja mreže, ali on nije primaran s obzirom da smo u prvoj godini ostvarili neočekivano dobre rezultate – govori Ivetić o poslovnim planovima za ovu godinu. 

On kaže da ekonomska situacija svakako ima negativne utjecaje na razvoj sustava. – Činjenica je, međutim, da su rekreacija i fizička aktivnost dokazano najbolji antistres tretmani. Stoga, fitness centri koji na pravi način pružaju uslugu svojim korisnicima mnogo uspješnije posluju, a to je svakako slučaj s klubovima koji koriste Les Mills program. Matična tvrtka Les Mills International provodi istraživanja i studije zahvaljujući kojima naše programe možemo u potpunosti prilagoditi potrebama naših članova. Zaključke tih istraživanja i studija primjenjujemo i u klubovima u Srbiji i Bosni i Hercegovini – objašnjava Ivetić. 

Les Mills programi se, naime, nadograđuju svaka tri mjeseca – uvode se nove koreografije, glazba, a instruktorima se daju nova upustva, navodi se na službenom portalu. 

Franšiza Les Mills se razvija u više od 80 zemalja diljem svijeta.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank