23.07.2014

Reklama za groš

Papirnate vrećice za kruh smatraju se jednim od najjeftinijih "prostora za oglašavanje". Poljska tvrtka MyDej Group ovaj koncept širi i kroz franšizu.

Reklamna industrija konstantno je u potrazi za novim kanalima prodaje. Tiskanje reklama i oglasa na papirnatim vrećicama u koje se svakodnevno pakuju kruh, pecivo ili lijekovi, jedan je od zanimljivijih koncepata. Prodajom ove vrste "reklamnog prostora", bavi se i nekoliko tvrtki u Poljskoj. Jedna od njih je MyDej Group iz Katowica. – Naše papirnate vrećice s reklamama i oglasima najrazličitijih tvrtki već se distribuiraju u desetke trgovina, pekara, ljekarna, gdje ih, sasvim besplatno, koristi tisuće kupaca. Zahvaljujući tome, tvrtke koje se oglašavaju, jednostavno dolaze i do tisuća potencijalnih klijenata – objašnjava Piotr Dejer, vlasnik tvrtke MyDej Group. 

MyDej Group, reklamne kesice Fot. MyDej Group

Franšiza za mlade – niske investicije i neposredan kontakt s klijentima, odlike su koje najviše privlače mlade poduzetnike zainteresirane za franšizu poljske tvrtke MyDej Group

Druga prednost ovog koncepta ogleda se u tome što su troškovi za tiskanje oglasa po jednoj vrećici – manji od groša (stoti dio zlota). Osim toga, kako kaže Dejer, potrošači imaju vrlo pozitivno mišljenje o ovakvom vidu oglašavanja, jer nije agresivno – za razliku od letaka ili telemarketinga. 

Ovom vrstom usluge, kako smo već spomenuli, bavi se još nekoliko tvrtki u Poljskoj, međutim, MyDej Group je jedina tvrtka koja vrećice distribuira i u ljekarne. Kažu da je bilo presudno i to što su vrećice potpuno ekološki proizvod, koji ima i certifikat  o neškodljivosti u dodiru s hranom. 

Iako posluju tek dvije godine, tvrtka je do sada otvorila sedam vlastitih poslovnica i 32 franšize. – Iskustvo koje smo stekli radeći s gotovo 300 tvrtki i poduzetnika, ali najviše njihovo zadovoljstvo našim načinom oglašavanja, navelo nas je napraviti franšizu i podijeliti ideju koja će stvoriti veliku i profitabilnu tvrtku – kaže Dejer. 

U sektoru poslovnih usluga u Poljskoj, trenutno ne postoji tvrtka koja nudi nižu naknadu za pristupanje franšiznom sustavu. Za ulazak u mrežu, naime, treba izdvojiti samo 600 eura (2.500 zlota), dok se za mjesečnu naknadu plaća tek nešto više od 70 eura (300 zlota). To je i jedan od razloga što se samo od početka ove godine mreži pridružilo 20 primatelja franšize. Međutim, zahvaljujući konstantno velikom broju zainteresiranih, Dejer kaže da mogu očekivati ​​da će do kraja godine dobiti bar još 10 partnera i franšizama pokriti teritorij matičnog tržišta. 

Franšizna poslovnica može "opslužiti" gradove ili područja s najmanje 30.000 stanovnika. Ako je, pak, primatelj franšize iz znatno manjeg grada, dobiva ekskluzivno pravo razvijati koncept u čitavom okrugu. Posebna pogodnost je to što za poslovanje nije potreban poslovni prostor, jer je klijente, zainteresirane za oglašavanje, najbolje posjećivati ​​osobno, a posao se lako može voditi i od kuće – samo je potrebno imati pristup internetu. 

Nakon obuke, primatelj franšize dobiva uzorke tiskanih vrećica za prezentaciju, određen broj osobnih vizit karti, ali i katalog, cjenik, nacrte ugovora i primjere dizajnerskih rješenja – u elektronskoj formi. Dizajn i priprema za tisak su u nadležnosti grafičkog tima koji je primateljima franšize uvijek na raspolaganju. 

Primijetili smo da su, uopćeno, za našu franšizu najviše zainteresirani – mladi ljudi. Međutim, i prije nego se upuste u poduzetništvo, njih najviše brinu tekući troškovi poslovanja. Velika pomoć u tom slučaju dolazi od same države, pošto su u Poljskoj iznosi za doprinose u prve dvije godine umanjeni. Mi, s naše strane, ne zahtijevamo da naši primatelji franšize imaju iskustva u industriji oglašavanja, a povrat investicije se može očekivati ​​već nakon tiskanja prve količine reklamnih vrećica – kaže Piotr Dejer. 

Kako se poslovanje uspješno razvilo i uhodalo u Poljskoj, u tvrtki se pripremaju i za ulazak na inozemna tržišta – za početak, biće to Njemačka i Velika Britanija. Kako kažu, olakšavajuća okolnost je to što je za razvoj franšize zainteresirano nekoliko Poljaka koji dugo godina žive i rade u tim zemljama.

Izvor: Franchising.pl

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank