04.08.2014

Subway

Pored toga što je dokazani biznis sa niskim troškovima pokretanja, SUBWAY® je konstantno rangiran kao Franšiza broj 1*. Saznajte, stoga, više o tome zašto je SUBWAY® pravi izbor za Vas.

Pored toga što je dokazani biznis sa niskim troškovima pokretanja, SUBWAY® je konstantno rangiran kao Franšiza broj 1*. Saznajte, stoga, više o tome zašto je SUBWAY® pravi izbor za Vas.

Subway

Kao vlasnik SUBWAY® restorana, postajete dio najvećeg lanca restorana na svijetu, čime dobijate i nemjerljivu podršku i svo ogromno iskustvo koje posjedujemo. Iako smo na tržištu Hrvatske tek u početnoj fazi razvitka, razina podrške i know-how koji ćemo Vam pružati jednaka je onome što pružamo na tržištima gdje smo već vrlo razvijeni.

SUBWAY®  je neosporan lider u segmentu brze i zdrave prehrane. Naši sendviči se spravljaju brzo i jednostavno, pravo pred kupcem, upravo na način na koji kupac i želi -  koristeći svježe ispečena peciva, željene sastojke, odabrano svježe povrće i veliki izbor preljeva i umaka.  

* SUBWAY® je lanac restorana #1 po ukupnom broju restorana, sa više lokacija od bilo kog drugog lanca u Industriji restorana sa brzom uslugom (QSR: Quick Service Restaurant).


0 sopstvenih restorana na cijelom svetu.

Više od 41.000 restorana u 106 zemalja diljem svijeta. 


Podrška primatelju franšize

Kada postanete deo SUBWAY® obitelji, dobit ćete snažnu podršku i mnogo prije nego li napravite svoj prvi sendvič. Svaki lokal za SUBWAY® restoran je u posjedu primatelja franšize, i mora biti odobren od strane naše kompanije ili našeg lokalnog agenta. Kupnjom naše franšize možete računati na opsežnu podršku od samoga starta:

  • Izbor lokacije
  • Pregovori o zakupu
  • Dizajn interijera
  • Dobavljači opreme za restoran
  • Franšizna obuka
  • Online obuka i obuka za usposlenike na licu mjesta 

Kao primatelj franšize bit ćete sami odgovorni za sopstvenu kompaniju i svoj restoran. A SUBWAY® će Vas podržati na svakom koraku i pružati neprekidnu tekuću potporu, kako biste unaprijedili poslovanje i profitabilnost.  

  • Odobreni dobavljači hrane i ne-prehrambenih artikala za garantirani kvalitet i cijenu
  • Operativni priručnik sa kompletnim know-how
  • Mjesečna evaluacija performanci restorana 
  • Sofisticirani dnevni izvještaji koji će Vam pomoći kontrolirati poslovanje 
  • Evaluacija usluge kupcima 
  • Individualne smjernice za marketing...
    ... i još mnogo više.

Subway restoran

Procijenjena ukupna vrijednost investicije

Inicijalna franšizna naknada je egzaktna i iznosi €7,500, ali je svaka lokacija i restoran drugačiji, time će ukupna razina investicija ovisiti o veličini restorana, građevinskih radova i drugih parametara. Za jasniju ideju o potrebnom kapitalu, kontaktirajte nas i zatražite franšizni pospekt. 

Uz fleksibilnost po pitanju lokacije za restoran i uz lako upravljivo poslovanje bazirano na jednostavnosti i učinkovisti, neophodni startni troškovi naše franšize niži su no kod većine drugih franšiznih restorana. Investicija je u cijelosti obaveza primatelja franšize, a može biti pokrivena iz različitih izvora financiranja koji su primatelju dostupni (sopstveni kapital, kredit, investitor). Ukupne investicije uključit će:

  • Inicijalnu franšiznu naknadu (€7,500 za prvu licencu, polovica te sume za svaku slijedeću licencu)
  • Poslovni prostor (depozit)
  • Građevinske radove (ovisno o stanju prostora)
  • Nabavku opreme za restoran (okvirno € 40,000 za prosječan lokal)
  • Sigurnosni sustav (potom i troškove nadzora)
  • Transportne troškove (ovisno o mjestu i lokaciji)
  • Spoljne oznake (SUBWAY® logo, proizvodi se lokalno)
  • Startna nabavka (svi proizvodi potrebni za početak rada)
  • Osiguranje
  • Troškovi obuke (dva tjedna obuke u Evropi ili USA - snose se troškovi putovanja i smještaja)
  • Pravne i računovodstvene usluge
  • Troškove promocije otvaranja
  • Različite manje troškove

Potrebna su i dodatna likvidna sredstva za  prva tri mjeseca poslovanja. 

Subway Ljubljana

Osnovni zahtjevi sustava

Primatelji franšize su ključni za naš sustav. Naši primatelji mogu imati različiti background, ali im je zajedničko:

  • poduzetnički duh i spremnost na prihvaćanje novih procesa koji će pomoći u vođenju posla
  • predano vođenje restorana i eksplicitno poštovanje i primjena SUBWAY® know-how-a 
  • interes za naš brand i dobro poznavanje lokalnog tržišta
  • da su organizirani, posjeduju menadžerske vještine i da su orijentirani prema klijentima
  • da su otvoreni za smjernice i savjete od strane nas, kao Davatelja franšize
  • da su kreativni u promociji vlastitoga restorana.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank