Krojeno po mjeri
Lidia Kalita je poznato dizajnersko ime u Poljskoj, s iskustvom od preko 20 godina. Bila je tvorac i glavni dizajner marke Simple, ali je, kako kaže, to poglavlje u njenom životu sada zatvoreno. Kalita je, naime, prije osam godina brand prodala za 7,6 milijuna eura drugoj modnoj kompaniji – Gino Rossi. Prošle godine je odlučila otvoriti boutique pod svojim imenom i na taj način predstaviti i ponuditi nove, luksuznije kolekcije.
Od veljače ove godine pod markom Lidia Kalita otvorene su dvije trgovine u Warszawi, a već sada je izvjesno da će prva franšiza biti otvorena početkom rujna u Gdynji. – Dugoročno, željeli bismo se pojaviti u svim gradovima s više od 200 tisuća stanovnika – kaže Justyna Gustaw, zadužena za razvoj franšize.
Zainteresirani za pokretanje ove modne franšize u Poljskoj trebali bi izdvojiti 300 tisuća zlota (nešto više od 70.000 eura), što bi pokrilo troškove opremanja trgovine od 50 do 80 četvornih metara (250 tisuća zlota) i ulaznu naknadu (50 tisuća zlota). Franšizodavac će pomoći pri izboru i obuci osoblja koje bi radilo u trgovini. Pošto se radi o luksuznom brandu, vrlo je važno, ističu u tvrtki, da se, pored načina izlaganja i predstavljanja odjeće, naročito vodi računa o kvaliteti i visokim standardima usluge.
– Zbog toga i pažljivo biramo primatelje franšize. Proces je podijeljen u dva dijela. Nakon početnih razgovora i odabira najužeg kruga, kandidati se sastaju i razgovaraju osobno s dizajnericom. Tražimo prije svega ljude koji su već imali iskustva u prodaji luksuznih brandova, koji su otvoreni prema klijentu, elokventni i koji, naravno, vole modu. Svi zaposlenici će i sami nositi odjeću LK, dok svake sezone prodavačice dobivaju specijalno dizajniranu radnu odjeću – objašnjava Justyna Gustaw.
Promocija branda je u punom jeku. Osim klasičnih modnih revija, Lidia Kalita je organizirala i posebnu reviju za VIP klijente. – Naravno, konstantno surađujemo sa poznatim javnim ličnostima, iz svijeta zabave, ali i medija. Zastupljeni smo u svim značajnim modnim magazinima i časopisima za žene. Aktivni smo na svim društvenim mrežama, posebice Facebooku, Instargamu i Tumblru – kaže Gustaw.
Izvor: Franchising.pl
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...