Sa Ibize, diljem svijeta

Još prije dvije godine mediji su pisali o otvaranju Pacha kluba na Pagu. Na zvaničnoj stranici tvrtke Pacha Group, na listi franšiznih klubova ovog branda, još uvijek stoji da se pokretanje kluba u Hrvatskoj očekuje uskoro - međutim, Pacha klub nije bio otvoren ni ove ljetne sezone.
Kako su svojedobno najavljivali predstavnici lokalnih vlasti, pokretanje poznate španjolske franšize otvorilo bi nova radna mjesta i obogatilo turističku ponudu otoka, no poslije prvih najava, do danas nije bilo službenih priopćenja što bi mogao biti uzrok odlaganju.
Inače, prvi Pacha klub otvoren je još 1967. u primorskom gradiću Sitges u Španjolskoj. Šest godina kasnije, Pacha stiže i na jedno od najpopularnijih destinacija za provod, otok Ibiza. Moglo bi se reći da od tog trenutka i počinje razvoj branda. Danas su diljem svijeta otvoreni franšizni klubovi po ugledu na klub s Ibize, ali "dvije trešnjice" (prepoznatljivi logotip branda) našle su se i u svijetu hotelijerstva i mode. Naime, pod Pacha brandom danas posluju hotel i resort na Ibizi, a uspješno je pokrenut i modni brand Pacha Collection & Accessories, pod kojim se proizvodi odjeća koja oslikava životni stil Ibize. Na otoku se izdaje i magazin pod ovim brandom, a oko otoka krstari brod zabave, Pacha 67.
Jedna od najstarijih franšiza ovog kluba nalazi se na jednom od otoka Kanarskog arhipelaga, Gran Kanariji. Taj klub pokrenut je još 1984. godine. Klub postoji i u Buenos Airesu (Argentina), a radi već oko dva desetljeća. Nakon što je uspješno pokrenuta franšiza u Sao Paolu (Brazil), franšizni klubovi su otvoreni i u Buzios i Florianopolisu. Franšizni Pacha klubovi mogu se naći i u Münchenu, Londonu, Mallorci, New Yorku, Limi, ali i Portugalu, Egiptu, Austriji. Posljednji je otvoren klub u Poljskoj, koji je počeo s radom krajem siječnja 2014. u Poznanu.
pročitajte članke

Zašto Direct Booker mijenja franšizni model, što će biti novine, tko je idealan primatelj franšize te kako tvrtka utječe na lokalnu zajednicu, govori Nikola Grubelić iz Direct Bookera
Poljska hotelska grupa Orbis postala je nositelj master franšize za još jedan brand – Adagio. Licenca pokriva osam zemalja Središnje i Istočne Europe.
Orbis Hotel Group planira ubrzati tempo ekspanzije u Istočnoj i Središnjoj Europi. Novi franšizni direktor preuzima novi zadatak.
Najveći hotelski lanac na svijetu Marriott International, koji se širi i putem franšize, planira značajno povećati svoju mrežu u Europi i svijetu, i to u svim smještajnim kategorijama.
Orbis Group, nositelj master franšize francuskog AccorHotelsa za Središnju i Istočnu Europu, u rujnu 2017. otvara hotel u Beogradu – Mercure Belgrade Excelsior.
Najčitanije

U Hrvatskoj trenutno radi jedan Berlitz jezični centar za djecu i odrasle i to u Zagrebu. Potreba za širenjem franšizne mreže postoji, što pokazuje i broj onih koji žele učiti po ovoj metodi, čak i online.
Car Foil Shop, koncept koji objedinjuje prodaju i servis za montažu folija, sada nudi nekoliko franšiznih formata. Jedan je od njih prikladan i za manja mjesta.
Rezultati istraživanja u SAD-u, najvećem i najrazvijenijem tržištu franšiza u svijetu, upućuju na neobičan trend – postotak žena koje kupuju franšize konstantno raste. O čemu se radi?
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.
Dvadeset petog ožujka počinje najveća europska franšizna smotra – Sajam franšiza u Parizu. Koji su se trendovi izdvojili te što će obilježiti sljedeća četiri dana posvećena franšiznom poslovanju?