12.09.2014

Prilika za razvoj

Skinial, njemački koncept za prirodno i sigurno uklanjanje tetovaža, bit će jedan od izlagača na predstojećem Sajmu franšiza u Varšavi.

Njemački franšizni sustav Skinial ove će godine prvi put sudjelovati na Franchise EXPO 2014, najvećem sajmu franšiza u centralnoj i istočnoj Europi, koji se od 16. do 18. listopada održava u Palači kulture i znanosti u Varšavi. Skinial je, naime, prošle godine pronašao primatelja master franšize u Poljskoj koji je otvorio prvi salon u Šćećinu, ali i preuzeo obvezu dalje širiti mrežu poslovnica u na tom tržištu. Sajam franšiza dolazi kao idealna prilika da se koncept i model poslovanja neposredno predstave većem broju potencijalnih partnera.

Skinial, franšizni koncept Fot. Skinial

Iako Skinial u Hrvatskoj prije svega traži primatelja master franšize, koncept se može razviti i kao pojedinačna franšiza (otvaranje jednog studija). Ta opcija zahtijeva mnogo manje investicije i ostavlja više vremena za promociju i razvoj.

– Svjedoci smo da sve više raste broj ljudi koji iz različitih razloga žele ukloniti tetovaže. Većina njih, međutim, odustane jer se skidanje tetovaže povezuje s prilično bolnim i dugotrajnim procesom, koji u određenim slučajevima čak i ne daje željene rezultate. To naročito vrijedi za tretmane u kojima se koristi laser – kaže Eigil Thomsen, primatelj master franšize zadužen za razvoj Skiniala u Poljskoj. – Skinial je, s druge strane, jedini koncept koji omogućuje da se u potpunosti uklone sve boje iz kože, a da, pritom, koristi potpuno prirodanu tekućinu koja, ubrizgavanjem pod kožu, samo stimulira njezinu prirodnu sposobnost da sve "strane elemente" izbaci van – kaže Thomsen. 

Kada se odlučivao za uzimanje Skinial franšize, Thomsen kaže da je presudilo to što je shvatio koliko se usluga, odnosno, metoda koju koriste u Skinialu razlikuje od svega što se nudilo na tržištu. Saznanje da se primjenjuje manje bolna, manje invanzivna i sigurnija metoda od laserskog uklanjanja tetovaže, za Thomsena je bila jedna od garancija da će koncept privući mnogo više klijenata. Sada potvrđuje da su i sami klijenti zadovoljniji kada ih upute u sve prednosti Skinial metode. 

Nije nevažno spomenuti da visoke temperature koje proizvodi laser "razbijaju" boje, pri čemu jedan dio odlazi u krv. Nažalost, to znači da se tinta nagomilava u limfu, jetrama i drugim dijelovima tijela. To, dakle, može izazvati alergije i ozbiljne bolesti. Klijenti to žele znati – objašnjava Thomsen. 

Za nešto više od godinu dana rada, samo u Poljskoj se javilo više od 100 kandidata koji su bili zainteresirani za pokretanje franšize. Međutim, naglašava Thomsen, tek desetak zainteresiranih bili su zaista ozbiljni kandidati. Sajam će, nada se, povećati šanse da se jave novi poželjni partneri. 

Skinial, međutim, aktivno traži franšizne partnere i u zemljama ove regije. Iako u Hrvatskoj prije svega traži primatelja master franšize, koncept se može razviti i kao pojedinačna franšiza (otvaranje jednog studija). Ta opcija zahtijeva mnogo manje investicije i ostavlja više vremena za promociju i razvoj.

Franšiza Skiniala je namijenjena osobama koje već imaju osnovna znanja o njezi kože, kao što su liječnici, medicinske sestre, kozmetičari ili farmaceuti. Za pokretanje pojedinačne franšize potrebno je izdvojiti 17.000 eura. Taj iznos pokriva troškove za ulaznu naknadu, obuku, startni paket od 10 tretmana i kompletnu opremu za studio. 

– Studio za uklanjnje tetovaža u početku može biti dodatni posao, a vremenom, ovisno o tempu kojim se razvija, može prerasti u posao kojemu će primatelji franšize biti u potpunosti posvećeni. Također, studio se može otvoriti i unutar privatnog stana, naravno, uz sitne preinake koje bi zadovoljile potrebne higijenske standarde, ali i unutar klinike, kozmetičkog ili estetskog salona. Za Skinial studio, zapravo, nije potrebno više od 15 četvornih metara – podijelio je svoje iskustvo Thomsen.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank