Kako je Plavi slon upoznao krticu

Prvi crtani film s likom krtice Krteka pojavio se 1957. pod naslovom "Kako je krtica dobila svoje hlače", a popularnost je stekla i daleko izvan granica tadašnje komunističke Čehoslovačke - Njemačkoj, Austriji, Mađarskoj, Poljskoj, Francuskoj, Rusiji, Skandinaviji, Kini, Japanu ... ali i bivšoj Jugoslaviji. Češka izdavačka kuća Plavi slon dobila je pravo objaviti seriju personaliziranih knjiga u kojima će djeca moći i "sresti" malu krticu.
Srijeda
17.09.2014
Češka izdavačka kuća Plavi slon, poznata po personaliziranim knjigama za djecu, dobila je pravo objaviti seriju knjiga s jednim od omiljenih animiranih junaka - krticom Krtekom.
 

Kada se 1957. u tadašnjoj Čehoslovačkoj pojavio prvi crtani film s krticom Krtekom kao glavnim junakom, tvorac lika Zdeněk Miler sigurno nije ni slutio da će njegova mala krtica desetljećima nakon toga uveseljavati djecu diljem svijeta. Za Milerova života snimljeno je gotovo 50 filmova, a gledala su ih djeca u više od 80 zemalja - između ostalog i u bivšoj Jugoslaviji. 

Nakon Milerove smrti (2011.) autorska prava prešla su na tvrtku Little Mole, koju od tada vodi Zdeněkova unuka Karolina Milerova. Kao najbolji i najodaniji promoter Zdeněkovog dijela, Milerova je nedavno potpisala ugovor s češkom izdavačkom kućom Plavi slon, koja je time dobila pravo objaviti seriju knjiga sa krticom Krtekom kao glavnim junakom. 

Ova suradnja za češku izdavački kuću predstavlja dobar, ali i logičan poslovni korak. Plavi slon je, da podsjetimo, pokrenut 1998. godine kao izdavačka kuća koja objavljuje knjige za djecu i mlade. Najveću popularnost doživjeli su predstavljanjem inovativnog koncepta "personaliziranih" knjiga, što je značilo da su protagonisti knjige mogle postati "stvarne" osobe, to jest, djeca, ili odrasli, kojima je knjiga bila namijenjena kao poklon ili poseban i jedinstveni znak pažnje. Plavi slon je od tada objavio 20 originalnih naslova, a svaka od tih edicija postala je i bestseller. 

Pored matične kuće, međutim, Plavi slon trenutno ima i 31 franšiznu jedinicu u Češkoj, a koncept se kroz franšizing proširio i na tržišta Slovačke i Poljske. Potpisivanjem ugovora s tvrtkom Little Mole, i franšizni partneri izvan Češke dobili su priliku novim generacijama malih čitača predstaviti junaka kojega su voljeli njihovi roditelji. 

– Smatramo da je ova suradnja veliki uspjeh i doista nam mnogo znači što i svojim partnerima izvan Češke možemo ponuditi mogućnost da objave knjige s jednim od omilljenih animiranih junaka iz prošlosti – kaže Marek Halfar, jedan od osnivača izdavačke kuće Plavi slon. 

Kako smo već pisali, Plavi slon odnedavno traži i primatelje franšize u zemljama ove regije u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, a shodno najnovijem razvoju događaja, potencijalni partneri u zemljama ove regije također bi mogli računati na personalizirane knjige u kojima bi se, pored "stvarnih" dječaka i djevojčica, pojavljivala i simpatična krtica Krtek. 

Više o uvjetima i opis franšiznog sustava Plavi slon, možete pronaći u našem Katalogu franšiza.


Popularno na forumu