Kako je Plavi slon upoznao krticu
Kada se 1957. u tadašnjoj Čehoslovačkoj pojavio prvi crtani film s krticom Krtekom kao glavnim junakom, tvorac lika Zdeněk Miler sigurno nije ni slutio da će njegova mala krtica desetljećima nakon toga uveseljavati djecu diljem svijeta. Za Milerova života snimljeno je gotovo 50 filmova, a gledala su ih djeca u više od 80 zemalja - između ostalog i u bivšoj Jugoslaviji.
Nakon Milerove smrti (2011.) autorska prava prešla su na tvrtku Little Mole, koju od tada vodi Zdeněkova unuka Karolina Milerova. Kao najbolji i najodaniji promoter Zdeněkovog dijela, Milerova je nedavno potpisala ugovor s češkom izdavačkom kućom Plavi slon, koja je time dobila pravo objaviti seriju knjiga sa krticom Krtekom kao glavnim junakom.
Ova suradnja za češku izdavački kuću predstavlja dobar, ali i logičan poslovni korak. Plavi slon je, da podsjetimo, pokrenut 1998. godine kao izdavačka kuća koja objavljuje knjige za djecu i mlade. Najveću popularnost doživjeli su predstavljanjem inovativnog koncepta "personaliziranih" knjiga, što je značilo da su protagonisti knjige mogle postati "stvarne" osobe, to jest, djeca, ili odrasli, kojima je knjiga bila namijenjena kao poklon ili poseban i jedinstveni znak pažnje. Plavi slon je od tada objavio 20 originalnih naslova, a svaka od tih edicija postala je i bestseller.
Pored matične kuće, međutim, Plavi slon trenutno ima i 31 franšiznu jedinicu u Češkoj, a koncept se kroz franšizing proširio i na tržišta Slovačke i Poljske. Potpisivanjem ugovora s tvrtkom Little Mole, i franšizni partneri izvan Češke dobili su priliku novim generacijama malih čitača predstaviti junaka kojega su voljeli njihovi roditelji.
– Smatramo da je ova suradnja veliki uspjeh i doista nam mnogo znači što i svojim partnerima izvan Češke možemo ponuditi mogućnost da objave knjige s jednim od omilljenih animiranih junaka iz prošlosti – kaže Marek Halfar, jedan od osnivača izdavačke kuće Plavi slon.
Kako smo već pisali, Plavi slon odnedavno traži i primatelje franšize u zemljama ove regije – u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, a shodno najnovijem razvoju događaja, potencijalni partneri u zemljama ove regije također bi mogli računati na personalizirane knjige u kojima bi se, pored "stvarnih" dječaka i djevojčica, pojavljivala i simpatična krtica Krtek.
Više o uvjetima i opis franšiznog sustava Plavi slon, možete pronaći u našem Katalogu franšiza.
pročitajte članke
JumpingClay, koncept trgovine i radionice za modeliranje gline, razvija odnedavno franšiznu mrežu i u Češkoj. Nositelj franšize nudi tri opcije za pokretanje posla.
Hoće li se personalizirane knjige pojaviti i u ovoj regiji te kako teče suradnja s franšiznim partnerima, otkriva Marek Halfar, osnivač i franšizni menadžer češke izdavačke kuće "Plavi slon"
Minela Bašić je oduvijek voljela raditi s djecom, a kako je nedavno postala dio Jumping Clay franšizne obitelji – ta joj se želja i ispunila.
Jumping Clay, koncept trgovine i radionice gdje se može kupiti, ali i naučiti kako modelirati figurice od gline, početkom ove godine ušao je na dva nova tržišta u regiji.
Biznisi utemeljeni na internetu spadaju u najbrže rastuću sferu poslovanja. Knjige su, pak, među najprodavanijim proizvodima na internetu. Češki izdavač "Plavi slon" spaja oba svijeta.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?