Izazov koji motivira
Sredinom prošle godine, uz veliku pozornost medija i prisustvo javnih ličnosti, otvorena je prva franšizna trgovina modnog branda P....S....Fashion u Hrvatskoj. Tako su Zagrepčani i posjetitelji gravnog grada dobili priliku nositi modele ove čačanske modne kuće.
P....S.... Fashion nije, međutim, bio potpuno nepoznat brand na hrvatskom tržištu. Kolekcije su se i prije toga mogle naći u nekoliko multibrand butika u nekoliko gradova Hrvatske. Trenutno, pored pomenute franšizne trgovine u Zagrebu, odjeća modne kuće P....S....Fashion može se kupiti još u Splitu i Puli.
Za tvrtku iz Srbije širenje se mreže nije na tome završilo. Prošle godine brand se pojavio u još jednoj zemlji regije – Makedoniji. Franšizna trgovina u Skoplju zapravo će u listopadu ove godine proslaviti svoj prvi rođendan.
Jelena Karanac, glasnogovornik tvrtke P....S.... Fashion, kaže da nije jednostavno započinjati poslovanje na inozemnim tržištima, ali da je to izazov koji motivira. – Ta tržišta su za nas još uvijek nedovoljno poznata, jer ne možemo znanja i iskustva koja imamo s domaćeg tržišta tek tako primijeniti kod njih. Svako tržište ima neke svoje zakonitosti koje su karakteristične i autentične i mi im se moramo prilagoditi. Također, i primatelji franšize u tom procesu moraju proći kroz neku vrstu prilagodbe davatelju franšize – kroz upoznavanje s brandom, imidžom, načinom na koji funkcioniramo i slično. To nije jednostavan proces, ali nas motivira – objašnjava Karanac.
P....S....Fashion svoju odjeću prodaje i u Bosni i Hercegovini i u Crnoj Gori. Karanac kaže da je na svim tržištima u regiji kriza još uvijek prisutna, s tim što se negdje "osjeća" više, a na nekim tržištima manje. – Rekla bih, ipak, da značajne razlike nema. Ono što nam je svima zajedničko jest uvijek prisutna želja žena da izgledaju lijepo i njegovano, i to je ono što je naša prednost – dodaje Karanac.
Uspjeh za ovu tvrtku bi, prema njezinim riječima, bio da poslovni rezultati u ovoj godini ne zaostanu za 2013. imajući u vidu zaista tešku ekonomsku situaciju. – Postoje planovi za daljnje širenje mreže, ali bit ćemo oprezni i analitični u donošenju takvih odluka – ističe Karanac.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...