10.10.2014

Više posla za manje kilograma

Franšiznoj mreži koncepta za mršavljenje Xtravaganza tijekom ove godine pridružile su se još tri franšize - u Zagrebu, Varaždinu i Šibeniku.

Franšizni sustav za mršavljenje Xtravaganza na tržište je Hrvatske ušao početkom 2012. godine. Mrežu trenutno čini šest centara – jedan od njih vode i primatelji master franšize Tony i Ivana Šikić, a samo tijekom ove godine, mreži su dodane tri franšizne jedinice. Prvo je u ožujku otvoren franšizni korner u Zagrebu, u okviru jednog fitness centra – što jeste jedan od modela za koji se mogu opredijeliti primatelji franšize. Franšizni korner je otvoren i u svibnju u okviru kozmetičkog salona u Varaždinu, dok u Šibeniku radi samostalno zdravstveno savjetovalište. 

Tony Šikić, Xtravaganza Fot. Xtravaganza Hrvatska

Primatelji master franšize nadaju se da će u narednih godinu dana biti otvorena još tri Xtravaganza centra za mršavljenje. Franšizni centri bi se mogli pojaviti i na drugim tržištima regije.
Foto: Tony Šikić

Da podsjetimo, Xtravaganza u ponudi ima tri modela franšize – samostalni centar za mršavljenje, franšizni korner (koji je moguće otvoriti u sklopu postojećih fitness centara, teretana ili salona) i samostalno zdravstveno savjetovalište u kojem, za razliku od prethodna dva modela, ne postoji mogućnost vježbanja. – Zadovoljni smo poslovanjem u ovoj godini. Kao primatelji master franšize ostvarili smo rast prihoda od 40 posto, proširili smo broj franšiza, uvodimo novine, a uskoro će početi s radom i nova web stranica. U narednom razdoblju želimo se profilisati na tržištu kao jedinstven sustav, budući da je konkurencija oštra. Mnogo je igrača u istoj brašni, a razlike među nama su, zapravo, velike – kaže Tony Šikić. 

On se nada da će u narednih 12 mjeseci otvoriti još dva do tri franšizna centra. U planu je i širenje u regiji, budući da imaju prava razvijati franšizu u svim zemljama bivše Jugoslavije. – Trenutno imamo upite iz Slovenije, a voljeli bismo da se franšiza proširi i na tržište Srbije – kaže Šikić. 

Ekonomska situacija, kako kaže, ipak, ne ide u prilog dobrom poslovanju i niski kućni proračuni jedan su od najvećih problema s kojim se trenutno suočavaju. – Ljudi nemaju novca za sebe. Međutim, mi primjećujemo da je svijest o zdravom životu sve veća. Nedavno istraživanje pokazuje da su Hrvati četvrti najdeblji narod u Europi. Dakle, tržište definitivno postoji, ali ljudi koji pripadaju srednjem nižem sloju, jednostavno, nemaju dovoljno novca da se bave sobom – ističe Šikić. 

Xtravaganza centri za sada posluju u Dubrovniku, Poreču, Šibeniku, Zagrebu, Varaždinu i Rijeci.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank