15.10.2014

Šansa na novim tržištima

E Rejuvenation, hrvatska franšiza zdravstvenog i wellness centra, razvija nove programe i sprema se za ulazak na nova tržišta.

Tijekom protekle ljetne sezone E Rejuvenation otvorio je novi centar u Zadru, u hotelu Ladera koji posluje u sustavu Falkensteiner Grupe. Mada je E Rejuvenation prepoznatljiv po tome što franšizu prodaje, prije svega, tvrtkama koje, na taj način, dobivaju priliku otvoriti jedinstveni wellness centar za svoje radnike – ovaj put nisu imali namjeru ponuditi koncept "velikom sustavu". – Ideja nam nije bila da franšizu nudimo hotelima, već smo razvili poseban program koji će sigurno biti interesantan za menadžment. Naime, želimo privući klijente u predsezoni i postsezoni da koriste "incentive" programe, koji za cilj imaju podizanje angažiranja ključnih ljudi u tvrtkama. U tom razdoblju su troškovi smještaja niži, tvrtke šalju svoje zaposlenike na nekoliko dana nagradnog odmora ili se, pak, na taj način odužuju svojim poslovnim partnerima. Već smo u pregovorima da takav jedan centar otvorimo i u Istri naredne godine – objašnjava Dino Šket, zadužen za razvoj franšizne mreže. 

Fot. Berislava Picek / CROPIX — E Rejuvenation Centar.

Cilj nam je da koncept koji smo osmislili i koji je dao dobre rezultate u Hrvatskoj proširimo i na tržište Srbije, ali i u druge zemlje - prije svega su nam u fokusu tržišta Engleske i Njemačke. Naš franšizni centar u okviru tvrtke Žito u Osijeku pokazao se vrlo uspješnim.
Dino Šket

Trenutna preokupacija ovog franšiznog sustava je i širenje mreže izvan Hrvatske. – Cilj nam je da koncept koji smo osmislili i koji je dao dobre rezultate u Hrvatskoj proširimo i na tržište Srbije, ali i u druge zemlje prije svega su nam u fokusu tržišta Engleske i Njemačke. Naš franšizni centar u okviru tvrtke Žito u Osijeku pokazao se vrlo uspješnim – kaže Šket. 

Ulazak na tržište Srbije planiran je u nekoliko faza. U ovom trenutku, intenzivno tragaju za osobom ili tvrtkom koja bi prodavala E Rejuvenation programe klijentima u Srbiji. Osim toga, i Falkensteiner hotel u Beogradu prodaje E Rejuvenation "incentive" programe, prvenstveno za centar u Zadru, ali po želji klijenata i za Zagreb. –Ideja je da se ljudi prvo upoznaju s našim konceptom, da se uvjere u njegovu djelotvornost, a da tek onda krenemo s razvojem franšize. Cilj nam je da tržištu Srbije ponudimo, također, "korporativnu" franšizu, to jest, da tvrtke kupe franšizu i u okviru svojih prostorija otvore centar. Osim toga, mislimo da Beograd ima potencijala da se u njemu otvori i franšizni centar poput našeg u Zagrebu, koji bi funkcionirao po pricipu "članstva". Trenutno, jedan od naših centara u Zagrebu ima oko 150 članova koji redovito koriste naše programe – objašnjava Šket. 

Najveći potencijal vide u Beogradu, kako za otvaranje neovisnog centra, tako i za razvoj korporativne franšize. –Ljudi su otvoreni za prirodno, cijene zdravlje. Moja procjena je da postoji sigurno dvadesetak tvrtki koje mogu prepoznati značaj programa koje mi provodimo. Moram istaknuti da cijena franšize ovisi od ugovora do ugovora jer svaka tvrtka ima svoju "priču". Na cijenu utječe i veličina centra, stupanj našeg angažmana u provođenju samih programa i dosta drugih faktora – kaže Šket. 

U posljednjih godinu dana razvili su, kako kaže, i dosta novih programa i usluga, ali su željeli jasno odvojiti dva koncepta. – Prvi podrazumijeva programe koji su individualni. To su ozbiljni antistres programi za poslovne ljude, individualce koji žele ulagati u prevenciju i "napuniti baterije". Mnoge studije slučaja su pokazale da naši programi daju rezultate, da ljudi jasnije razmišljaju, povećavaju vlastiti kapacitet, ali imaju i bolje odnose s timovima unutar tvrtki, pa i bolje obiteljske odnose. Druga skupina programa nazvana "recharge" provodi se u dogovoru s vlasnicima ili rukovoditeljima tvrtki ovisno o tome što žele postići kod svojih radnika koji bi koristili te programe – povećanje prodaje, motivacije, učinkovitosti – objašnjava Šket.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank