Što nosi muškarac od stila?

Brend Pawo se pojavio prije četvrt stoljeća. Trenutno ima 26 trgovina u Poljskoj. Od toga, šest je franšiza.
Utorak
21.10.2014
Pawo je jedan od najpoznatijih poljskih modnih brendova i namijenjen je prije svega zaposlenim muškarcima. Tvrtka planira značajno proširiti franšiznu mrežu.
 

Modna kuća Pawo trenutno ima 26 trgovina u Poljskoj od toga, šest rade kao franšize a da u tvrtki nisu ciljano tražili primatelje frašize. Kako kaže direktor tvrtke Marek Ziółkowski, prvi partneri su se "nametnuli" sami, a reputacija i kvaliteta brenda bili su dovoljni da požele surađivati s tvrtkom Pawo.  Skupa sa tim prvim primateljima franšize došli smo tijekom vremena do najboljeg modela suradnje koji danas možemo ponuditi novim primateljima kaže Ziółkowski. Tvrtka planira ove godine značajno proširiti franšiznu mrežu, prvenstveno na matičnom tržištu.

Brend Pawo se pojavio prije četvrt stoljeća. Poznat je po elegantnim muškim odijelima koja su prije svega dizajnirana za poslovne ljude, ali se u trgovinama prodaju i odijela za svečane prilike (smart casual) i elegantna odijela za svaki dan. Kako su nedavno i službeno ušli u franšizing, Ziółkowski kaže da će njihova prednost biti i to što su naglasak stavili na izgradnju posebnog odnosa s klijentima. Da ovakva poslovna filozofija daje rezultate, potvrđuje i činjenica da imaju vrlo visok postotak kupaca koji se vraćaju. 

U ovom trenutku imamo bazu od 100.000 stalnih kupaca koja konstantno raste. To je djelomično i zbog toga što smo shvatili da su se i kupci u Poljskoj promijenili. Sve više je onih koji polaze od toga da ne moraju samo "zvijezde" i poznate ličnosti imati stiliste. To je upravo ono što možemo im ponuditi kaže Ziółkowski.

U Pawo salonima, zapravo, ne rade prodavači, već profesionalni stilisti. Njihov osnovni zadatak je, naglašava Ziółkowski, pružiti najbolju moguću uslugu klijentu. – To znači saslušati i procijeniti što klijent voli, shvatiti što mu treba, posavjetovati i pomoći klijentu da promijeni ili "dotjera" svoj ​​izgled, od glave do pete. Najzad, naučiti ga osnovnim načelima dobrog dress coda. Tek na kraju se govori o prodaji objašnjava Marek Ziółkowski. 

Franšizodavac kaže da za sada planiraju franšizne modne salone otvarati u gradovima s više od 70 tisuća stanovnika. U prosjeku, trgovina bi trebala imati 80 četvornih metara. Za početnu investiciju treba izdvojiti oko 60 eura po četvornom metru, što uključuje i adaptaciju i opremanje lokala. Tvrtka ne naplaćuje ulaznu niti bilo kakvu redovitu naknadu, ali zahtijeva da primatelj položi depozit od 80 tisuća zlota (oko 19 tisuća eura), koji se vraća u slučaju raskida ugovora. Vlasnik robe u franšiznim salonima ostaje tvrtka Pawo, tako da primatelj franšize ne mora brinuti o nabavci ili povlačenju kolekcije na kraju mjeseca ili sezone. 

Daniel Urbanik jedan je od najuspešnih primatelja franšize Pawo. Vodi dvije Pawo trgovine u gradu Novi Sonč. Kako kaže, od početka je bio pozitivno iznenađen organizacijom franšizne mreže te time koliko su standardi i pravila ponašanja za rad u trgovini precizni i detaljni. Zadovoljan je i što ne mora kupovati robu ili voditi računa o novim kolekcijama. Kad kupac uđe u dućan i vidi iste stvari, koje je vidio možda prije mjesec dana ili čak prije dvije i pol godine, na kraju više neće želeti dolaziti u taj dućan. Pawo svaki mjesec šalje nove stvari - bilo da su to pojedinačna odijela ili kompletne kolekcije. To je ono što gradi dobar imidž tvrtke – kaže Urbanik.

Izvor: Franchising.pl