25.10.2014

Iz Južne Afrike u svijet

Carglass, jedna od vodećih franšiza za popravak i zamjenu stakala na automobilima, već nekoliko godina uspješno djeluje u Hrvatskoj. U planu je širenje franšizne mreže.

Carglass je samo jedan od brendova tvrtke Belron, koja je svoje poslovno putovanje započela još u 19. stoljeću u Južnoafričkoj Republici. Od tada je razvijeno nekoliko brendova, a Carglass je prevashodno zastupljen u europskim zemljama. 
Tvrtka "Pro staklo servis d.o.o." postala je 2011. godine primatelj master franšize Carglassa za teritoriju Hrvatske i Bosne i Hercegovine. Prvi centar je otvoren u Zagrebu i radi od početka 2012. godine. Tajana Balent, generalna menadžerica tvrtke u Hrvatskoj, kaže da je brend Carglass danas sinonim za popravak i zamjenu stakala na automobilima. – Svoje ime izgradili smo izradom patentiranih alata i tehnika popravka auto-stakala, kojeg osim nas još nitko u svijetu nije usvojio. Ključan razlog našeg uspjeha je ipak naš pristup poslu – mi prodajemo proizvod, ali naš cilj je zadovoljan kupac – objašnjava ona. 

Carglass, servis, Zagreb Fot. Carglass Hrvatska

Svoje ime izgradili smo izradom patentiranih alata i tehnika popravka auto-stakala, kojeg osim nas još nitko u svijetu nije usvojio. Ključan razlog našeg uspjeha je ipak naš pristup poslu – mi prodajemo proizvod, ali naš cilj je zadovoljan kupac.
Tajana Balent

Uz uslugu mobilnog popravka ili zamjene auto-stakla koja je vrlo tražena ljeti, u Hrvatskoj trenutno posluje servisni centar u Zagrebu, u Oreškovićevoj ulici, a planira se uskoro i otvaranje druge poslovnice na podučju sjeverne Hrvatske. Tvrtka "Pro staklo servis" kao vlasnik master franšize ima mogućnost davanja pojedinačnih (singl-unit) franšiza, što i jeste namjera ove tvrtke.

– Carglass Hrvatska, kao i sve ostale članice Belron grupacije, naporno radi na izgradnji svog image-a. Izgledom servisnog centra, uslugama koje Carglass Hrvatska pruža dok stranke čekaju – besplatan WiFi, kava, dnevne novine – profesionalnošću usluge, što podrazumjeva neograničenu garanciju, europsku kvalitetu stakala, besplatno savjetovanje i dijagnozu problema te educiranim tehničkim osobljem, Carglass Hrvatska želi napraviti odmak od trenutnog standarda u Hrvatskoj i, zapravo, postaviti svojim primjerom višu razinu usluge – objašnjava Tajana Balent koje bi to standarde poslovanja potencijalni primatelji morali ispuniti i poštivati ukoliko bi postali dio ovog franšiznog sustava. 

Posebnost ovog brenda ogleda se upravo u tome što tvrtka Belron pod svojim okriljem razvija i namjenski centar za razvoj i istraživanje - Belron Technical - koji neprestano usavršava tehniku ​​i znanja u ovoj djelatnosti. U ovoj tvrtki vjeruju da se najbolja usluga može pružiti samo ukoliko su onima koji rade na raspolaganju najbolji alati i znanje, a oni se prenose i primateljima franšize. 

Foto: Carglass Hrvatska

Uvjereni smo da je dolazak u Hrvatsku odličan potez, što se pokazalo i nakon analize tržišta. Na ovom tržištu ne postoje franšize koje se bave zamjenom ili popravkom auto-stakala. Pored toga, iskustva u susjednim zemljama – Sloveniji, Srbiji i Mađarskoj – pokazala su se vrlo pozitivnim, što je i nas ohrabrilo. Također, kao članici franšiznog sustava olakšan nam je prodor na domaće tržište i ostvarivanje suradnje sa već postojećim globalnim partnerima, sustavna edukacija djelatnika i primjena "najbolje prakse" ostalih članica grupacije. Pritom, imamo mogućnost pružati naše usluge inozemnim gostima tijekom njihovog boravka u Hrvatskoj, što ne mora da ih financijski optereti ili stvori izvanredni trošak. Naime, koristimo takozvani ISP system koji podrazumijeva da ukoliko klijent posjeduje policu osiguranja – a stranci je uglavnom posjeduju – uslugu naplaćujemo od njihove osiguravajuće kuće, a ne od njih izravno – kaže Tajana Balent i ističe da bi sve te prednosti stekli i novi primatelji single-unit franšize. 

Carglass je u svijetu zastupljen u 34 zemlje, zapošljava preko 20.000 ljudi i ima više od 8.000.000 klijenata.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank