28.10.2014

Old Navy stiže na Bliski istok

Gap nastavlja ekspanziju na međunarodnim tržištima - iduće godine, franšizne trgovine brenda Old Navy bit će otvorene u šest zemalja Bliskog istoka.

Kako je još prije dvije godine najavila, prioritet američke tvrtke Gap bit će međunarodna ekspanzija, što podrazumijeva i širenje jednog od njenih najpopularnijih modnih brendova Old Navy. Gap je, pritom, odlučio mrežu trgovina odjeće pod ovim brendom prvenstveno širiti kroz franšizu. Prve franšizne Old Navy trgovine otvorene su u ožujku ove godine na Filipinima, a tvrtka je ovih dana "otvorila" i tržišta na Bliskom istoku. Gap je, naime, potpisao ugovore s dva franšizna partnera - tvrtkama Fawaz A. Alhokair & Co. i Azadea - koje će biti zadužene za razvoj maloprodajne mreže u šest zemalja ove regije. 

Old Navy, radnja Fot. Mike Mozart / Flickr

Prve franšizne Old Navy trgovine otvorene su u ožujku ove godine na Filipinima, a sljedeće bi se godine trebale pojaviti i u šest zemalja Bliskog istoka. Old Navy će prvo dobiti Ujedinjeni Arapski Emirati, Kuvajt, Katar i Saudijska Arabija.

Foto: Old Navy Store by Mike Mozart / Flickr

Odluku da se Old Navy "pomakne" i na tržišta Bliskog istoka ohrabrili su najviše dobri rezultati koje u ovoj regiji od 2007. postižu druga dva brenda američke tvrtke - Gap i Banana Republic. Old Navy trgovine će se prvo pojaviti u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (Dubai), Kuvajtu (Kuvajt), Kataru (Doha) i Saudijskoj Arabiji (Rijad). 

Prvi od dva spomenuta Gapova franšizna partnera, grupacija Azadea, osnovana je 1978. u Libanonu. Tvrtka danas drži franšizna prava i zastupa više od 50 poznatih međunarodnih franšiznih brendova iz oblasti mode, ugostiteljstva, opreme za kuću i sportske opreme, a djeluje diljem Bliskog istoka, Sjeverne Afrike, Azije i Europe. Upravlja mrežom od preko 500 trgovina, što uključuje i trgovine brenda Gap u Libanonu i na Cipru. 

Drugi franšizni partner, tvrtka Fawaz A. Alhokair, osnovana je 1989. u Saudijskoj Arabiji i dan-danas je vode osnivači - trojica braće Alhokair. Tvrtka je označila početak poslovanja otvaranjem dvije prodavnice muške odjeće, a danas je primatelj franšize za više od 65 međunarodnih brendova i upravlja mrežom od preko 2.100 monobrend trgovina. Portfelj franšiznih brendova čine poznata imena kao Zara, Bershka, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Zara Home, Uterqüe, Gap Inc., Mango, Topshop, La Senza, The Children's Place, Marks & Spencer, Tesco F&F i Grupo Cortefiel. Tvrtka posluje u 17 država (Bliski istok, Sjeverna Afrika, Centralna Azija, zemlje oko Kavkaza i Sjedinjene Američke Države). Od prošle godine, preko svoje tvrtke Retail Group Balkans, Fawaz A. Alhokair prisutan je i u Srbiji. Tvrtka je, naime, preuzela franšize od srbijanskog Delta sporta za brendove Aldo, Accessorize, Monsoon, Sergent Major i Costa Coffee.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Old Navy stiže na Bliski istok

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 71 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank