Old Navy stiže na Bliski istok
Kako je još prije dvije godine najavila, prioritet američke tvrtke Gap bit će međunarodna ekspanzija, što podrazumijeva i širenje jednog od njenih najpopularnijih modnih brendova Old Navy. Gap je, pritom, odlučio mrežu trgovina odjeće pod ovim brendom prvenstveno širiti kroz franšizu. Prve franšizne Old Navy trgovine otvorene su u ožujku ove godine na Filipinima, a tvrtka je ovih dana "otvorila" i tržišta na Bliskom istoku. Gap je, naime, potpisao ugovore s dva franšizna partnera - tvrtkama Fawaz A. Alhokair & Co. i Azadea - koje će biti zadužene za razvoj maloprodajne mreže u šest zemalja ove regije.
Foto: Old Navy Store by Mike Mozart / Flickr
Odluku da se Old Navy "pomakne" i na tržišta Bliskog istoka ohrabrili su najviše dobri rezultati koje u ovoj regiji od 2007. postižu druga dva brenda američke tvrtke - Gap i Banana Republic. Old Navy trgovine će se prvo pojaviti u Ujedinjenim Arapskim Emiratima (Dubai), Kuvajtu (Kuvajt), Kataru (Doha) i Saudijskoj Arabiji (Rijad).
Prvi od dva spomenuta Gapova franšizna partnera, grupacija Azadea, osnovana je 1978. u Libanonu. Tvrtka danas drži franšizna prava i zastupa više od 50 poznatih međunarodnih franšiznih brendova iz oblasti mode, ugostiteljstva, opreme za kuću i sportske opreme, a djeluje diljem Bliskog istoka, Sjeverne Afrike, Azije i Europe. Upravlja mrežom od preko 500 trgovina, što uključuje i trgovine brenda Gap u Libanonu i na Cipru.
Drugi franšizni partner, tvrtka Fawaz A. Alhokair, osnovana je 1989. u Saudijskoj Arabiji i dan-danas je vode osnivači - trojica braće Alhokair. Tvrtka je označila početak poslovanja otvaranjem dvije prodavnice muške odjeće, a danas je primatelj franšize za više od 65 međunarodnih brendova i upravlja mrežom od preko 2.100 monobrend trgovina. Portfelj franšiznih brendova čine poznata imena kao Zara, Bershka, Massimo Dutti, Pull & Bear, Stradivarius, Zara Home, Uterqüe, Gap Inc., Mango, Topshop, La Senza, The Children's Place, Marks & Spencer, Tesco F&F i Grupo Cortefiel. Tvrtka posluje u 17 država (Bliski istok, Sjeverna Afrika, Centralna Azija, zemlje oko Kavkaza i Sjedinjene Američke Države). Od prošle godine, preko svoje tvrtke Retail Group Balkans, Fawaz A. Alhokair prisutan je i u Srbiji. Tvrtka je, naime, preuzela franšize od srbijanskog Delta sporta za brendove Aldo, Accessorize, Monsoon, Sergent Major i Costa Coffee.
pročitajte članke
Turski modni brand LOFT već 30 godina uspješno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Europi, a franšizne partnere traže i u ovoj regiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirne šalove. Potražnja je i tijekom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da na javnim mestima usta i nos budu pokriveni.
Modnu je industriju također pogodila epidemiološka kriza, posebice od zatvaranja trgovačkih centara. Kako se franšizni sustavi snalaze u novim okolnostima?
Švedski modni brand H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira ući i u regiju Centralne Amerike uz pomoć iskusnog franšiznog partnera.
Đorđi Zorzić bio je jedan od prvih primatelja Sara Fashion franšize. Prije deset godina otvorio je prvi dućan pod ovim makedonskim brandom, danas ih ima pet. Kaže da za uspjeh treba mnogo rada i ljubavi.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Luksuz je ekskluzivan
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Moda sa sjevera osvaja svijet
Dali je moguće dobiti franchisu brenda Reserved za BiH? Hvala lijepo
Moda sa sjevera osvaja svijet
Odličan brend odjeće.
Franšiza u second-hand dućanu
Postovanje,zanima me fransiza ,koji su uslovi,ja vec imam radnju polovne garderobe ali mi se dopada Vasa garderoba.Molim za odgovor I kontakt.Srdacan pozdravAleksandra
Franšiza u second-hand dućanu
Molim Vas informaciju kako doći do franšize Hasnaltruha?Hvala
Na korak do jeftine obuće
Poljska kompanija CCC u Hrvatskoj posluje direktno. Za sada nemaju nameru da se šire kroz franšizu.
Na korak do jeftine obuće
Pozdrav! Posluje li CCC u Hrvatskoj kao franšiza ili posluje izravno? Imam svoj poslovni prostor (90 kvadrata) pa me zanima postoji li interes za mjesta s 10000-20000...
Franšiza u second-hand dućanu
Uskoro ćete na našem portalu biti u mogućnosti da dobijete više informacija o mogućnostima za kupovinu Ír Használtruha franšize. Kako nam je preliminarno najavljeno,...