Ljepota ne poznaje granice

Kako je nedavno najavljeno, tvrtka namjerava do kraja ove godine franšiznoj mreži dodati još 11 salona za depilaciju – pet jedinica će biti otvoreno u Poljskoj, a ostalih šest na matičnom tržištu, u Portugalu. – Unatoč kriznim vremenima, DepilConcept se pokazao kao vrlo profitabilan biznis. Relativno niske investicije za pokretanje posla i visoka zarada najinteresantnija su obilježja franšiznog sustava DepilConcept – kažu u tvrtki.
Portugalski sustav primatelje franšize traži u Hrvatskoj i drugim zemljama ove regije. Pored master franšize, zainteresirani poduzetnici imaju mogućnost uzimanja i pojedinačne (single-unit) franšize. Kao vid podrške i spremnosti za saradnju, tvrtka je potencijalnim partnerima ponudila i olakšice. Oni koji se, recimo, odluče za ulazak u sustav kupnjom single-unit franšize, neće morati plaćati redovitu naknadu niti naknadu za marketing, a moći će računati na punu podršku sustava, koja uključuje i obuku, pomoć pri otvaranju salona, marketing.
DepilConcept je svoje prve kozmetičke salone otvorio 2006. godine. Pet godina kasnije, proglašeni su za jedan od najboljih franšiznih sustava u Portugalu, a uspjeh su gradili na ideji da vrhunsku uslugu treba ponuditi po prihvatljivoj cijeni. – Željeli smo srušiti ustaljen mit po kojem je djelotvorna i trajna depilacija luksuzan tretman koji mogu priuštiti samo bogati klijenti – ističu i danas u tvrtki.
DepilConcept je samo jedan od brendova portugalskog Concept Groupa, u koji ulaze i BodyConcept, lanac centara za njegu ljepote i zdravlja i Škola ljepote BodyConcept. Osim u Portugalu, franšiznu mrežu razvili su i u Brazilu, Zelenortskim otocima, Poljskoj, Švicarskoj, Češkoj i Slovačkoj. Za osam godina postojanja, otvorili su više od 100 centara.
pročitajte članke

Saloni ljepote koji nude „sve“, zapravo se ničim posebnim ne izdvajaju na tržištu. Kako su to izbjegli, otkriva Mariusz Włoczkowski, direktor razvoja franšize DepilConcept u Poljskoj
Ne postoje osobine niti vještine koje garantiraju siguran uspjeh u poslu. No, pri odabiru primatelja franšize, određene se poslovne vještine uzimaju kao prednost.
Iako u kozmetičkom sektoru uglavnom rade žene, i muškarci mogu naći svoje mjesto u ovoj branši. Pokazuje to i primjer primatelja DepilConcept franšize iz Poljske.
Inovativna tehnologija, garancija profitabilnosti i marketinška potpora, razlozi su zbog kojih se primatelji DepilConcept franšize odlučuju za otvorenje više od jednog salona – potvrđuju primjeri iz Poljske.
Prvi fitness klub pod imenom Personal20 otvoren je i testiran u Španjolskoj. Sada je u planu međunarodna ekspanzija.
Najčitanije

Ivan Ivanišević oduvijek je sanjao započeti vlastiti posao, ali i biti kuhar. S franšizom Sushi by A's – ostvario je oba sna.
Okupljanja na kojima primatelji franšize imaju priliku razmijeniti iskustva, raspravljati o problemima ili novim idejama jest dobra praksa franšiznog odnosa. Suhi by A’s upravo daje takav primjer.
Kraj će ožujka obilježiti dva sajma franšiza – prvi se održava u Katowicama, drugi u Parizu. Oba imaju isti cilj – privući ljude koji žele započeti posao kupnjom franšize.
U Hrvatskoj trenutno radi jedan Berlitz jezični centar za djecu i odrasle i to u Zagrebu. Potreba za širenjem franšizne mreže postoji, što pokazuje i broj onih koji žele učiti po ovoj metodi, čak i online.
Makedonski lanac Sara Fashion, u kojem se prodaju čarape, donje rublje, pidžame, kupaći kostimi i brojni modni dodaci, ove godine planira snažno širenje u regiji. Mreža će se širiti i kroz franšizing.