Rast unatoč recesiji
Kada je Nina Žerjal poželjela da svoju tada jednoipogodišnju kćer počne učiti egleski, nije ni sama znala kako ili odakle početi, iako je bila iskusna profesorica engleskog jezika. Tražila je nešto drukčije, prilagođeno maloj djeci, međutim, takvih metoda i škola nije bilo na tržištu Slovenije. Pretražujući internet, saznala je za Helen Doron i njenu metodu učenja engleskog jezika, koja je upravo podrazumijevala rad s vrlo malom djecom. Stoga, popunila je formular i čekala više informacija. Moglo bi se reći da je to bio i prvi korak za ulazak poznatog franšiznog sustava na tržište Slovenije.
Nina Žerjal, odnosno, njena tvrtka Omnilingua, postala je primatelj Helen Doron master franšize za teritoriju Slovenije u veljači 2011. Nekoliko mjeseci kasnije, otvorila je i svoj prvi Helen Doron centar u Ljubljani. – Kada se osvrnem na posljednje četiri godine, jako sam ponosna na ono što smo za to vrijeme postigli. Zadovoljna sam rastom koji ostvarujemo, kako u pogledu broja djece, tako i u prihodima i profitu. Bez obzira na to što smo poslovanje započeli tijekom recesije, koja se svakim danom sve više produbljuje, Helen Doron u Sloveniji ostvaruje rast u broju učenika 80 posto godišnje – kaže Žerjal.
U ovom trenutku u Sloveniji 906 učenika pohađa tečajeve po Helen Doron metodi. Za sada su im na raspolaganju tri velika jezična centra, četiri studija i tri licencirana "self-employed" profesora. Kako objašnjava Žerjal, veliki centri pokrivaju područja od 50.000 do 100.000 stanovnika, dok se studiji otvaraju u područjima s ne više od 25.000 žitelja. "Samozaposleni" profesori engleskog jezika posjeduju Helen Doron licencu i mogu raditi u područjima u kojima još uvijek ne postoje franšizni centri ili studiji. Za razliku od ostalih Helen Doron predavača, oni, kako kaže, sami pronalaze svoje učenike. – Tijekom naredne godine u planu je da otvorimo još tri franšize i da broj učenika poraste na 1.300 – kaže Žerjal.
Kada je izbor novih primatelja franšize u pitanju, Žerjal ističe da je vrlo važno da budu vrijedni. – Franšizing je dokazano uspješan model poslovanja, ali je i dalje potrebno da primatelj franšize uloži 110 posto svog vremena, posebno u prvoj godini poslovanja. Zato je važno da kandidati budu posvećeni ovom poslu, da se žele baviti podučavanjem djece i uživati što će im dati priliku da uče na sasvim drukčiji način – objašnjava Žerjal.
pročitajte članke
„Moć franšizinga? Postoje procedure, nema puno otvorenih pitanja, sve je pokriveno uputama temeljenim na našem iskustvu”, kaže Ivan Stanimirović, suvlasnik Kliker IT centra za djecu.
„Naša franšiza nije trendovskog tipa. Tehnike funkcionalnog učenja bile su bitne oduvijek, bitne su danas, a biti će bitne i u budućnosti“, istaknuli su Helena i Hrvoje Tkalčić, primatelji master franšize „Škole brzog čitanja i mudrog učenja“
Škola za intelektualni razvoj djece „Malac Genijalac“ osvojila je „Franšiznu nagradu godine“ u kategoriji najbolja regionalna franšiza.
Coders Lab, lanac IT akademija iz Poljske, nastavlja sa širenjem franšizne mreže na Balkanu.
„Ukoliko postajete primatelji franšize, utoliko postajete partneri i prijatelji, a financijski ste neovisni“, kaže Sarah Vuković, zadužena za razvoj mreže škola „Malac Genijalac“ u Hrvatskoj
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Franšiza kao rješenje
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Brzo čitanje i pametno poslovanje
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Mreža konstantno raste
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
Nagrada za franšizu „Malac Genijalac“
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
marion
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
marion
Dobar dan , Veoma sam uzbuđena nakon što sam dobila svoj lični zajam za kupovinu automobila od gospođe Marion Jansen Loan Help LTD nakon što sam dva puta prevarena od...
Brzo čitanje i pametno poslovanje
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Mreža konstantno raste
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...