04.12.2014

Taco Bell juriša na nova tržišta

Američki lanac restorana Taco Bell najavljuje snažnu međunarodnu ekspanziju.

Kako je službeno najavljeno, Taco Bell, franšizni lanac restorana poznat po meksičkim specijalitetima, namjerava značajno povećati broj restorana u inozemstvu – točnije, do 2023. žele otvoriti 1.300 novih jedinica na tržištima izvan Sjedinjenih Američkih Država. Taco Bell "juriša" na europske, azijske i južnoameričke zemlje, ali prije svega na Veliku Britaniju, Koreju, Japan, Čile, Peru i Indiju.

Taco Bell, restoran

U ovom trenutku, Taco Bell ima 5.800 restorana u Americi i 250 restorana na 26 inozemnih tržišta.

Foto: Mike Mozart / Flickr

Prema procjenama tvrtke, povećanje broja restorana na novim tržištima trebalo bi osigurati dodatne 2 milijarde dolara od prodaje.

Trenutno, ovaj franšizni lanac ima 250 restorana u 26 zemalja – što je znatno manje kada se usporedi sa "sestrinskim" tvrtkama – KFC i Pizza Hut – koje se, kao i Taco Bell, nalaze u portfelju tvrtke Yum! Brands. Iskustvo ovih brendova, zapravo, uvelike ohrabruje. Najveći prihod od prodaje KFC, recimo, ostvaruje na međunarodnim tržištima – najviše u Kini, gdje ima više od 4.600 restorana, što čini jednu trećinu svih KFC restorana u inozemstvu.

Za Taco Bell, fokus na međunarodna tržišta samo je dio šireg razvojnog plana koji podrazumijeva i rast mreže na matičnom tržištu. U planu je da se do 2022. otvori 2.000 restorana u Americi, što bi donijelo i novih 14 milijardi dolara od prodaje. U ovom trenutku, Taco Bell ima 5.800 jedinica u Americi, a otvaranjem 200 novih restorana tijekom 2014. godine, tvrtka je oborila i vlastiti rekord.

Izvor: Entrepreneur Magazine

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Taco Bell juriša na nova tržišta

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 72 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank