Udruženim snagama
Pod imenom Fruitisimo u Češkoj se već deset godina razvija koncept barova za prodaju sladoleda i svježe cijeđenih sokova. Tvrtka ima 40 prodajnih mjesta, a najčešće se nalaze u trgovačkim centrima. S druge strane, Naš Grunt jedna je od zanimljivijih, izvorno čeških franšiza koja pod svojim brendom okuplja mrežu trgovina "domaćinskih" prehrambenih proizvoda. Ovih dana, predstavnici tvrtki, međutim, pregovoraju o specifičnom obliku suradnje.
Iduće godine, Fruitisimo i Naš Grunt trebali bi otvoriti demo-jedinicu – dućan u kojem bi se prodavao asortiman i jedne i druge tvrtke. Tako će, osim voćnih sokova i sladoleda brenda Fruitisimo, kupci na istom mjestu moći kupiti i tradicionalne češke proizvode sa domaćinskih farmi koje dobavlja Naš Grunt – mesne prerađevine, sireve, kruh, mlijeko, med, jaja, svježe povrće i voće...
– Ova kombinacija potencijalno bi mogla privući veći broj kupaca, kao i veći broj ljudi zainteresiranih za franšizu, ali i naravno, optimizirati troškove najma i ostalih režija... – kaže Jiří Málek, direktor tvrtke Naš Grunt. Najavljeni je projekt još uvijek u fazi pripreme i testiranja. Fruitisimo proizvodi se, zapravo, već prodaju u nekim od postojećih Naš Grunt trgovina.
U novom projektu, i pored simbioze, obje će tvrtke nastaviti poslovati kao zasebne jedinice, a oni koji budu zainteresirani za ovakav koncept trgovine, morat će kupiti franšize oba sustava. Koncept, međutim, nije namijenjen postojećim primateljima franšize. – Teoretski, naši sadašnji primatelji mogli bi dodati i bar sa Fruitisimo proizvodima, ali većina njih u ovom trenutku nema dovoljno veliki prostor. Ovaj je projekt prije svega namijenjen novim primateljima – objašnjava Jiří Málek.
Naš Grunt za sada ima 32 trgovine – među njima, najviše je franšiznih. U tvrtki također razmišljaju i o novim tržištima – potencijalne partnere već traže u Slovačkoj.
Fruitisimo je ove godine proslavio deset godina poslovanja. Ulazak u novu dekadu obilježit će najprije suradnja s tvrtkom Naš Grunt. Nadaju se da će ovim projektom svoj franšizni koncept uspjeti "izvesti" na lokacije bliže ulici.
Izvor: Franchising.cz
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Franšizni sustavi mogu se klasificirati na različite načine i po različitim kriterijima, ali se suštinski razlikuju prema vrsti znanja koja se prenose primateljima franšize (know-how), vrsti djelatnosti ili načinu organizacije sustava.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Popularno na forumu
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Studenac preuzima lanac Lonia
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.
Biznis iz druge ruke
Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala