U Hrvatskoj, CIPO&Baxx će se širiti kroz franšizne ili multibrend radnje (franchise corner).
Petak
23.11.2012
CIPO&Baxx planira se širiti u Hrvatskoj i u potrazi je za franšiznim partnerima.
 

CIPO&Baxx su svojom ekstravagantnom odjevnom linijom živih boja i neobičnih krojeva pojavili na poljskom tržištu 1996. godine, a danas su poznati međunarodni brand. -Naša modna linija je namijenjena ženama i muškarcima koji žele naglasiti svoju individualnost i koji bi da se izgledom izdvoje iz gomile - kaže Erdal Celik, regionalni menadžer tvrtke. Tvrtka CIPO & Baxx ima široko rasprostranjenu franšiznu mrežu na 42 lokacije u Poljskoj i nekoliko stotina u Australiji, Francuskoj, Italiji, Južnoj Africi, Mađarskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Rusiji, Španjolskoj, Švedskoj, Turskoj i Sjedinjenim Američkim Državama. Tvrtka sada planira ući i na tržište u Hrvatsku, pogotovo što istraživanja pokazuju da maloprodajno tržište odjeće i obuće konstantno raste.

Franšizne prodavaonice CIPO & Baxx uglavnom otvara u tržnim centrima, na površini od 50 do 130 četvornih metara. Pronalaženje odgovarajućeg prostora je zadatak potencijalnih primatelja franšize, ali i tvrtka često pomaže pri izboru. Ulaganje u otvaranje nove radnje varira ovisno o veličini i atraktivnosti lokacije, i može iznositi tek 10.000 eura. CIPO&Baxx ne naplaćuju ulazne, niti redovite naknade.

CIPO & Baxx pruža punu marketing potporu pri oglašavanju branda. - Naši partneri dobivaju teritorijalni ekskluzivitet u gradovima s više od 100.000 stanovnika. Preuzimamo na sebe obvezu promocije novih prodavaonica, organiziramo reklamne kampanje na bilbordima i u popularnim časopisima. Naše proizvode će, također, promovirati stilisti i umjetnici koji često sudjeluju u televizijskim programima s velikom publikom - rekao je Erdal Celik.

Ne iznenađuje što se ovaj brand odlučio poslovati i na tržištu Hrvatske. Prema istraživanju GfK Consumer Panela, Hrvati prilično troše na odevanje, unatoč tome što se radi o tržištu u razvoju. U Hrvatskoj potrošači daju 900 eura godišnje na odjeću i obuću.