13.01.2015

Zdrava prehrana u temelju franšize

Španjolski Naturhouse, najveći i najuspješniji franšizni sustav na polju dijetetike i nutricionizma u Europi, namjerava franšizu razvijati i u Srbiji.

Prvi specijalizirani dijetetsko-nutricionistički centar pod brendom Naturhouse otvoren je 1992. godine u Španjolskoj i nastao je kao nadgradnja osnovnoj djelatnosti tvrtke Kiluva Group – proizvodnji dijetetskih suplemenata i preparata za regulaciju i održavanje tjelesne težine.

Ono što ih je, pak, načinilo jednim od najuspješnijih poslovnih koncepata u branši jest upravo "zaokružen sustav". Zapravo, činjenica da mušterije Naturhousea – najčešće osobe s problemom prekomjerne tjelesne težine – mogu dobiti profesionalnu i kompletnu uslugu na jednom mjestu. Osim prodaje dijetetskih preparata, Naturhouse centar ima i besplatno savjetovalište u kojem radi stručno osoblje, dijetetičari-nutricionisti i specijalisti prehrane, koji za svaku mušteriju ponaosob prave individualni plan prehrane. Svi preparati i dodaci koje mušterija koristi tijekom dijete potpuno su prirodni i kupuju se u Naturhouse centru. Klijenti nakon toga, međutim, mogu računati na konstantnu potporu – njihovo stanje, promjene i progres, prate se iz tjedna u tjedan.

Fot. Naturhouse

Osim otvaranja vlastitih Naturhouse centara, primatelj master franšize imao bi obvezu pronalaziti nove primatelje pojedinačne franšize. To iziskuje i prijenos znanja, organiziranje nabave, obuke i marketinških aktivnosti za sve primatelje u mreži.

– Naša je misija prije svega edukativna. Polazimo od toga da ljude najprije treba naučiti osnovama pravilne prehrane, a potom, pomoći im usvojiti i održati te navike – kažu u tvrtki.

S reputacijom "eksperta za zdravu prehranu" koju su predano gradili na matičnom tržištu, tvrtka je krajem devedsetih počela širiti koncept i izvan granica Španjolske. Naturhouse danas ima više od 2.000 franšiznih centara u 25 zemalja – od toga, skoro 900 djeluje izvan Španjolske. U ovom trenutku, poduzetne ljude koji bi bili spremni predstaviti koncept i razvijati mrežu centara na lokalnom tržištu, Naturhouse traži i u Srbiji.

Tvrtka traži primatelja master franšize i, kako navode, to bi trebala biti osoba s menadžerskim iskustvom i dokazanim poslovnim rezultatima. – Osim toga, to je i osoba koja će imati dovoljno financija za inicijalne investicije, ali i za razvoj mreže. Netko tko će i sam biti uključen u poslovanje i širenje mreže – jer se inače teško može postići značajniji uspjeh. Iskustvo u franšizingu ili nutricionizmu, dijetetici ili zdravstvenom sektoru svakako je prednost, ali ne i nužan uvjet. Primatelj franšize će svakako morati zaposliti stručno osoblje – kažu predstavnici tvrtke.

Osim otvaranja vlastitih Naturhouse centara, primatelj master franšize imao bi obvezu pronalaziti i nove primatelje pojedinačne franšize. To iziskuje i prijenos znanja, organiziranje nabave, obuke i marketinških aktivnosti za sve primatelje u mreži.

Naturhouse će, s druge strane, sve to prenijeti i osigurati svom primatelju master franšize – iskustvo, znanje, proizvodi i poslovna logistika, sticani i građeni tijekom proteklih 20 godina, bit će im potpuno na raspolaganju.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank