06.07.2015

Izdavaštvo pod kućnim krovom

Za franšizu izdavačke kuće "Plavi slon" nisu potrebne ni velike investicije ni posebni uvjeti – primatelj franšize čitavu izdavačku djelatnost može voditi "od kuće".

Češka izdavačka kuća "Plavi slon" doživjela je nevjerojatnu popularnost kada je prije 17 godina predstavila zanimljiv izdavački projekt. "Plavi slon", naime, počeo je izdavati tzv. personalizirane knjige koje su se tiskale isključivo po narudžbi. Najzanimljivije je bilo to što su junaci knjiga bile "prave" osobe, to jest, dječaci ili djevojčice kojima su knjige bile namijenjene kao poklon. Uslijed iznimno velikog interesa, izdavačka je kuća ubrzo razvila franšizu i počela posao širiti i izvan granica matičnog tržišta.

Pletenica, Plavi slon Fot. Modrý slon

"Plavi slon" predstavio je i novu edukativnu ediciju – Pletenicu, "paletu" mozgalica i igara koje razvijaju logičko mišljenje i motoričke sposobnosti djeteta.

Danas, osim Češke, "Plavi slon" franšizne poslovnice ima i u Slovačkoj, Poljskoj i Sjedinjenim Američkim Državama, a primatelje master franšize trenutno traže i u zemljama ove regije – Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji.

– "Plavi slon" već ima ogromno iskustvo i zna što treba ponuditi djeci. Zbog toga konstantno radimo na novim izdanjima i proizvodima – kaže Rafał Kwiatkowski, direktor franšizne mreže u Poljskoj.

Osim toga što je knjige od sada moguće naručiti i on-line (putem aplikacije na web-stranici), "Plavi slon" predstavio je i novu edukativnu ediciju – Pletenicu, "paletu" mozgalica i igara koje razvijaju logičko mišljenje i motoričke sposobnosti. – Pletenica će pomoći djeci istražiti svijet na vrlo duhovit način, a sve to uz pomoć poznatnog junaka iz crtaća krtice Krteka – kaže Kwiatkowski. – Pripremamo i program koji će omogućiti tisak personaliziranih knjiga na stranim jezicima – njemačkom, engleskom, češkom... Vjerujemo da bi djeca, čitajući bajke o sebi, bila dodatno motivirana za učenje jezika – smatra Kwiatkowski.

Potencijalni primatelji franšize trebaju znati da za pristupanje sustavu nisu potrebne niti velike investicije niti posebni uvjeti, a posebna pogodnost jeste to što primatelj čitavu izdavačku djelatnost može voditi "od kuće". Poslovnica, međutim, može biti smještena i u trgovačkom centru ili knjižari, a sve što primatelj franšize treba imati jesu računalo, laserski pisač i klamerica. Davatelj franšize, pak, nudi softver i određenu količinu polugotovih proizvoda za tiskanje knjiga.

Moguće je vratiti investiciju već nakon 100 prodanih knjiga. Ako primatelj franšize, usto, ima širok krug prijatelja i poznanika, povrat investicije uopće neće biti problem – kaže Rafał Kwiatkowski.

Više o franšiznom sustavu Plavi slon, možete pronaći i u našem Katalogu franšiza. 

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank