U ovoj regiji, H&M svoje trgovine ima u Hrvatskoj (14), Srbiji (5) i Sloveniji (12), a prisutan je izravno.
Petak
30.01.2015
Rast profita od 17 posto, 355 vlastitih i 20 novih franšiznih dućana te mogućnost on-line kupnje na četiri nova tržišta, prošlogodišnja je bilanca popularnog švedskog brenda.
 

– Dobra prihvaćenost svih naših brendova i snažna ekspanzija pomogli su nam uvećati udio i učvrstiti poziciju na globalnom tržištu – izjavio je Karl-Johan Persson, izvršni direktor tvrtke H&M. Prema najnovijem financijskom izvješću, na kraju fiskalne godine (30. studeni 2014.) prodaja je u H&M trgovinama porasla 14 posto, dok je bruto dobit tvrtke bila veća 17 posto u odnosu na prethodnu godinu. Nakon oporezivanja, profit tvrtke iznosio je 19,98 milijardi švedskih kruna (oko 2,2 milijarde eura).

H&M, međutim, očekuje da će trend rasta obilježiti čitavu 2015, a razloga za optimizam već ima – prodaja je u prosincu 2014. bila veća za 15 posto u odnosu na prethodni mjesec, dok se u siječnju 2015. očekuje rast od 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Pored toga, švedski je modni div prošle godine otvorio i 379 novih dućana. Najveći broj prodajnih mjesta dodano je u Kini, SAD, Poljskoj i Njemačkoj. Tako je, na kraju 2014. godine, H&M bio prisutan u 55 zemalja sa 3.511 trgovina, od čega je 130 poslovalo kroz franšizu.

Ove godine, navodi se u izvješću, tvrtka namjerava otvoriti 400 novih trgovina. Ekspanzija će u najvećoj mjeri pokriti najperspektivnija tržišta za švedski brend – Kinu i SAD. Nove dućane, međutim, dobit će i Tajvan, Peru, Macao, Indija, Južnoafrička Republika.

Prethodnu je godinu obilježilo i predstavljanje novog brenda – H&M Sport, te ponuda obuće koja je značajno proširena u određenim H&M trgovinama. Kao sljedeći korak u ekspanziji, tvrtka najavljuje pokretanje novog koncepta – H&M Beauty, koji bi trebao ponuditi veliki izbor kozmetike i proizvoda za njegu tijela i kose, čime će tvrtka zamijeniti svoju postojeću liniju istih proizvoda. Koncept će biti uveden u 900 odabranih H&M trgovina.