Balkan u fokusu
Nau bio je prvi brend u Italiji pod kojim su u isto vrijeme počeli proizvoditi naočale i razvijati lanac optičarskih radnji. Maloprodajnu mrežu vrlo su brzo proširili i davanjem franšize, a prva franšizna poslovnica otvorena je 2006. u mestu Pordenone, samo godinu dana po osnutku tvrtke. Trenutno, diljem Italije imaju 77 radnji – među njima je 30 franšiznih, a do sada se nisu širili u inozemstvu. Tvrtka je, međutim, potpisala nedavno ugovore o master franšizi za teritorij Španije i Indije, a za Franchising.hr potvrđuju da su zainteresirani i za širenje u zemljama ove regije.
Mario Spezia, direktor za razvoj brenda u inozemstvu, kaže da su zainteresirani pronaći lokalne partnere koji su već uključeni u franšizni biznis ili imaju iskustvo u maloprodaji i koji bi bili voljni razvijati njihov koncept. –Nismo definirali hoćemo li davati master franšizu za sve zemlje regije ili pojedinačno po zemljama. To isključivo ovisi o tome koliko bi potencijalni primatelj master franšize mogao jamčiti pokrivenost određenog područja – županije, države ili više zemalja – kaže Spezia za Franchising.hr.
Tvrtka je također nedavno, po drugi put u svojoj povijesti, dobila nagradu vodećeg talijanskog časopisa za franšizing AZ Franchising, i to u kategoriji tvrtki koje su se na tržištu izdvojile po inovacijama uvedenim u franšizni sustav.
Naočale brenda Nau karakterizira široka paleta boja te dizajna, a tvrtka se posebno ističe brigom o okolišu. Svakih 30 dana u njihove radnje stiže ograničena serija naočala, tako da je ponuda gotovo uvijek –jedinstvena.
Zanimljiva je i priča o nazivu brenda. Naime, Nau nema posebno značenje na talijanskom jeziku. Tvorci brenda su ga izabrali jer je kratko, lako za pamćenje i asocira na englesku riječ "now" (sad), kojom su željeli reći da je došlo vrijeme za potrošače da dožive novo iskustvo.
Primatelju franšize, prema riječima Spezie, bit će zajamčen teritorijalni ekskluzivitet, a po prirodi master franšize, moći će davati pojedinačne franšize trećim osobama. Bit će pripremljen i adekvatan poslovni plan kako bi se procijenila ekonomska isplativost projekta, dodaje Spezia. – Kao davatelji franšize pružit ćemo punu potporu kroz obuku, uređenje radnje, uvođenje automatskog sustava popunjavanja asortimana, marketinških kampanja – odnosno, svih aspekata poslovanja – dodaje Spezia.
Primatelji bi trebali osigurati prostor u prometnoj ulici ili trgovačkom centru od najmanje 80 četvornih metara. Neophodna je i bankarska garancija, a predviđene su i franšizne naknade. Franšizni ugovor potpisuje se na pet godina.
pročitajte članke
Kako se može iskoristiti ovčja vuna? Poduzetnički dvojac iz Rumunjske započeo je proizvodnju peleta od ovčje vune, koji se u poljoprivredi koristi kao kvalitetno organsko gnojivo.
Iz želje da ponude atraktivan, ali dostupan prodajni prostor za male proizvođače, kreativce i dizajnere, u Beču je 2015. otvorena specijalizirana trgovina s' Fahl. Potražnja je potakla i razvoj franšizne mreže, a primatelje franšize sada traže i u Hrvatskoj.
Zašto je lakše poslovati u franšiznom sustavu, kakvu je podršku dobila od davatelja franšize u uvjetima pandemije te što je iz toga naučila, otkriva Anna Kulczyk-Szymańska, primateljica franšize poljskog trgovačkog lanca Lewiatan
Želite biti deo Fahl obitelji? Kontaktirajte nas i pokrenite vlastiti posao!
Rast prodaje i kupaca, ali i širenje franšizne mreže, obilježili su prethodnu godinu djelovanja franšiznog sustava Husse u Bosni i Hercegovini. Dobri rezultati nisu izostali ni za vrijeme karantene uslijed pandemije koronavirusa.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Portal FranchiseDirect.com objavio je popis 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu. Na samom se vrhu nalaze lanci restorana brze prehrane.
Popularno na forumu
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
POZDRAVLJAM VAS SVE U IME GOSPODNJE, ŽELIM DA ZNATE DA VAS NIKADA NE MOGU ZVESTI POGREŠNO... DOBIO SAM ZAJAM OD 25,000 EURA SA 3% KAMATE OD PRAVOG ZAJMODAVCA. ON SE TAKOĐER...
Vuna kao vrijedan resurs
SRETNA NOVA GODINA SVIMA VANI. ZOVEM SE ALBERTINA I SRETNA SAM ŠTO SMO DOŠLI DO 2024. ŽELIM BRZO PODIJELITI SVOJE RANO SVJEDOČANSTVO O KAKO SAM OVE 2024. GODINE DOBILA...
Studenac preuzima lanac Lonia
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Pozdrav svima koji čitaju ovaj savjet, ja sam Dragana Letić. Imam troje djece i radim kao medicinska sestra u Zagrebu već 3 godine. Ako čitate ovu poruku, već ste u...
Biznis iz druge ruke
Poštovana, Tvrtka Family Shop za sada franšiznu mrežu isključivo razvija na matičnom tržištu u Poljskoj.
Biznis iz druge ruke
Molim informaciju kako stupiti u kontakt s firmom family Textiles? Hvala