19.02.2015

Pekara za pse

Kada je otvorena prva pekara za pse u Sloveniji, bila je to senzacija. Vlasnica koncepta Nastja Verdnik vrlo je brzo, pak, razvila i dala prvu franšizu.

Jednog Božića, Nastja Verdnik iz Maribora ispekla je prve kolače sa pse. Njezin pas Bilbo i psi njenih prijatelja, prirodno, bili su i prvi "degustatori". Ideja se, kako kaže, rodila spontano – najviše iz ljubavi i potrebe da ugodi svom kućnom ljubimcu. Željela je, objašnjava, sama pripremiti ukusne "poslastice", načinjene od sastojaka koje poznaje i za koje je sigurna da su zdrave. Zatim je odlučila nešto od svojih specijaliteta zapakirati i prodavati u pet-shopu svog prijatelja. Međutim, želja da otvori "pravu" pekaru za pse nije jenjavala i Maribor je "Pasju pekarnu Hov-Hov" dobio u ljeto 2013. godine. U međuvremenu, uslijed velike tražnje, pekara za pse otvorena je i u Ljubljani.

Pasja pekarna Hov-Hov Fot. Pasja pekarna Hov-Hov

Ovo je posao koji se brzo razvija. Prema određenim istraživanjima, industrija zdrave hrane za pse brzo raste, poput farmaceutske industrije. Vlasnici pasa su sve više svjesni značaja zdrave prehrane pasa, vode računa o prevenciji, jer kućnog ljubimca smatraju dijelom svoje obitelji. S druge strane, riječ je o novom biznisu, sa nedovoljno razvijenom konkurencijom te su šanse za uspjeh velike.
Nastja Verdnik

Nakon godinu dana poslovanja, Nastja Verdnik poželjela je predstaviti ideju i na drugim tržištima te je razvila franšizu. – Franšizing je sasvim logičan izbor za širenje u inozemstvu jer je nemoguće posao voditi samostalno. Pored toga, primatelji franšize najbolje poznaju svoju sredinu i način poslovanja na svom tržištu – objašnjava Verdnik.

Prva franšizna pekara za pse otvorena je u svibnju 2014. u Zagrebu, a trenutno su u tijeku dogovori za tržište Njemačke, Austrije i Italije.

Za pokretanje ove pekare neophodan je lokal veličine 15-25 kvadrata, dok se ukupan trošak investicije kreće oko 10.000 eura – inicijalna naknada je 2.000 eura, uređenje prostora i početni marketing iznose 6.000 eura, a za prvo punjenje pekare treba oko 2.500 eura.

Ovo je posao koji se brzo razvija. Prema određenim istraživanjima, industrija zdrave hrane za pse brzo raste, poput farmaceutske industrije. Vlasnici pasa su sve više svjesni značaja zdrave prehrane pasa, vode računa o prevenciji, jer kućnog ljubimca smatraju dijelom svoje obitelji. S druge strane, riječ je o novom biznisu, sa nedovoljno razvijenom konkurencijom te su šanse za uspjeh velike – objašnjava Verdnik.

U "Pasjoj pekarni Hov-Hov" može se pronaći nekoliko desetaka vrsta hrane za pse – keksi s raznim okusima (tuna, puretina, janjetina), razne torte te hrana za pse s posebnim režimom prehrane.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank