20.04.2016

Smiješite se slobodno

Tvrtka Smile Partner, vlasnik Smilepoint koncepta za izbjeljivanje zubi, traži primatelje franšize i u zemljama ove regije.

U Sjedinjenim Američkim Državama, zemljama Europske unije i Australiji u posljednjih nekoliko godina konstantno raste potražnja za svim vrstama kozmetičkih tretmana za izbjeljivanje zubi. Nije čudo. Prema anketama provedenim u spomenutim zemljama, 98% ispitanika smatra da bijeli zubi i lijep osmijeh olakašavaju kontakt i komunikaciju među ljudima, 96% kaže da lijepi zubi i osmijeh povećavaju privlačnost osobe, dok 74% ispitanika vjeruje da lijep i atraktivan osmijeh uvelike može pomoći u karijeri. Stoga ne čudi ni činjenica da je globalno tržište proizvoda za izbjeljivanje zubi u 2013. dostiglo vrijednost od 12 milijardi dolara. Potencijal za razvoj i rast na ovom brzorastućem tržištu uvidjela je i mađarska tvrtka Smile Partner koja je 2013. predstavila svoj koncept salona za izbjeljivanja zubi – Smilepoint. Kako su nam potvrdili iz tvrtke, sada imaju ambiciju ponuditi franšizu i poduzetnim ljudima iz ove regije.

Smilepoint, izbeljivanje Fot. Smile Partner

Smilepoint, mađarski brend pod kojim je registriran inovativan, brz, siguran i pouzdan kozmetički tretman izbjeljivanja zubi LED lampom, primatelje franšize traži u Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji.

Iako Smilepoint u Mađarskoj postoji tek nešto više od godinu dana, uspjeli su razviti franšiznu mrežu s više od 50 jedinica, što je, kako kažu, bio samo prvi korak u ekspanziji koja bi, pored matičnog tržišta, ubrzo trebala obuhvatiti i susjedne zemlje – Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju.

Smilepoint franšiza je vrlo fleksibilan sustav, ističu u tvrtki. Za najmanji format franšizne jedinice – franšizni korner – potrebno je obezbjediti tek četiri četvorna metra unutar postojećeg kozmetičkog ili manikuru salona, ​​spa ili fitness studija, hotela, stomatološke ordinacije. Ulazna naknada za pojedinačnu franšizu iznosi 4.000 eura, a uključuje sve što treba za opremanje prostora i sam tretman – stolice, LED lampa, priručnik, zaštitne naočale, pribor te 100 pojedinačnih setova za izbjeljivanje zubi. Postoji mogućnost uzimanja i master franšize, međutim, u tom slučaju, naknada je viša i određuje se po dogovoru.

U tvrtki kažu da će posebna pozornost biti posvećena edukaciji primatelja i osoblja koje bi radilo na izbjeljivanju zubi. Obuku vodi kvalificirani instruktor koji će partnere detaljno upoznati s procesom izbjeljivanja zubi (definicija, znanje o aktivnim tvarima), pravnim informacijama (specifikacija proizvoda prema propisima EU), najčešće postavljanim pitanjima, kontraindikacijama i svim koracima pri samom tretmanu.

Ostali elementi potpore obuhvaćaju i registraciju svih proizvoda u narečenim institucijama Europske unije, kao i sveobuhvatnu pomoć pri marketingu i promociji koncepta (branding, kampanje, promotivni prodajni alati).

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank