26.02.2016

Namještaj po mjeri djeteta

Danska tvrtka Flexa planira otvoriti trgovine namještaja i u ovoj regiji.

Od ostalih poznatih svjetskih proizvođača namještaja danska Flexa izdvojila se sedamdesetih godina prošlog stoljeća kada se na tržištu pojavila s do tada neviđenim rješenjem – namještajem koji je se mogao prilagođavati visini i rastu djeteta. Za roditelje, to je značilo znatnu uštedu, za najmlađe – zgodno i zabavno rješenje.

Flexa, dečija soba Fot. Flexa

Flexa tijekom suradnje ne bi naplaćivala nikakve franšizne naknade. Od primatelja franšize očekuje da imaju iskustvo u maloprodaji ili industriji namještaja te da poznaju lokalno tržište.

Flexa danas prodaje namještaj u 40 zemalja diljem svijeta, kroz više od 140 poslovnica. Prodajnu mrežu, pak, više od 40 godina razvijaju i davanjem franšize. Kako najavljuju iz tvrtke, Flexa planira ući i na neka tržišta ove regije i već je u potrazi za primateljima franšize u Srbiji i Sloveniji.

Flexa ne proizvodi namještaj koji je samo lijep, već koji ima i svrhu. Mi, zapravo, pokušavamo potaknuti dječju znatiželju i kreativnost kroz naše proizvode. Tu mogućnost želimo pružiti i djeci u ovom dijelu Europe. Zbog toga smo odlučili potražiti franšizne partnere – kaže Kevin Chan Le, retail i brend menadžer zadužen za područje Europe.

Zainteresirani poduzetnici trebali bi imati između 120 i 150 tisuća eura, koliko je potrebno za pokretanje posla i otvorenje trgovine. Ova bi investicija pokrila trošak licence, brendiranja, opremanja i prvog "punjenja" trgovine. Flexa, s druge strane, tijekom suradnje ne bi naplaćivala druge naknade.

Što se tiče veličine ili lokacije za franšizne Flexa trgovine, tvrtka nema posebnih zahtjeva. – Naš je koncept vrlo fleksibilan te su podjednako dobre lokacije u trgovačkim centrima, kao i u drugim gradskim zonama –objašnjava Chan Le.

Ipak, od primatelja franšize traži se da imaju iskustvo u maloprodaji ili industriji namještaja te da poznaju lokalno tržište.
Hoće li koncept uspjeti u zemljama ove regije, ovisi o odabranoj marketinškoj strategiji – kaže Chan Le. Primatelji franšize svakako mogu računati na punu potporu tvrtke koja će osmisliti marketinške kampanje te dati upute za interakciju putem društvenih mreža.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank