09.03.2015

Univer, partner iz susjedstva

Srbijanski trgovački lanac Univerexport započeo je prije dvije godine razvijati partnerski sustav Univer Partner. Daljnji planovi – proširiti mrežu novim partnerima.

Prva prodavaonica Univer Partner otvorena je prije nešto više od dvije godine u Novom Sadu. Danas se u ovom partnerskom sustavu srbijanskog trgovca Univerexport nalazi 13 objekata, a u kompaniji ističu da će se partnerska mreža i nadalje širiti.

Univerexport, partnerski sistem Fot. Univerexport

Za početnike koji nemaju potrebna iskustva i znanja, Univer partnerstvo praktički je jedini siguran put u razvoju posla, gdje su relativno zaštićeni od oštrih i sve većih rizika, posebno kad je poslovanje malih dućana u pitanju.
Milan Miljaković

Milan Miljaković, iz službe veleprodaje tvrtke Univerexport, kaže da je program Univer Partner razvijen jer su željeli malim trgovcima ponuditi model poslovanja po kojem već uspješno rade Univerexport mali prodajni objekti. – Za početnike koji nemaju potrebna iskustva i znanja, Univer partnerstvo praktički je jedini siguran put u razvoju posla, gdje su relativno zaštićeni od oštrih i sve većih rizika, posebno kad je poslovanje malih dućana u pitanju. Za sve one koji već postoje na tržištu, ali su u problemu, uključivanje u projekt Univer partnerstva jedan je od boljih načina za pozicioniranje na tržištu u kategoriji mini lidera u pripadajućem kanalu prodaje – objašnjava Miljaković.

Jedan od uvjeta za pristup mreži Univer partner jest da se trgovina nalazi na dobroj, odnosno, perspektivnoj lokaciji te da oprema zadovoljava funkcionalne i estetske kriterije. Pored toga, trgovac koji želi pristupiti partnerskom sustavu treba imati i pozitivnu povijest poslovanja. Partneri zauzvrat mogu računati na potporu Univerexporta po pitanju logistike i svih potrebnih poslovnih znanja.

– Kao sustav koji se bavi organizacijom maloprodajnog poslovanja, višedesetljetno iskustvo iz ovog dijela partnerima prenosimo kroz savjete o asortimanu, pozicioniranju robe na policama, akcijskim aktivnostima i mnogim drugim segmentima koji Univer partnere čine drugačijim u odnosu na ostale "komšijske radnje". Vremenom, stečena konkurentna prednost Univer partnera ogleda se ne samo u rastu prometa, odnosno, ne samo u rastu prosječne potrošačke košarice, već i u rastu broja računa i, naravno, potrošača – kaže Miljaković.

Univerexport započeo je poslovanje 1990. godine sa četiri zaposlenika. Danas, pored razvijene malorodaje i veleprodaje, Grupa Univerexport posjeduje i dva povezana društva: AD Bačka (klaonica, proizvodnja mesa, restoran i maloprodaja) i trgovačko poduzeće Trgopromet.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank