Više trgovina, više franšiza

U ovoj godini pod brendovima američke tvrtke GAP Inc. bit će otvoreno 35 franšiza. U prošloj godini, ostvaren je rast broja franšiznih trgovina od oko 17 posto.
Utorak
10.03.2015
Američki modni gigant GAP Inc. nastavlja sa širenjem maloprodajne mreže. Osim vlastitih trgovina, tvrtka namjerava povećati i broj franšiznih.
 

U fiskalnoj 2015. tvrtka GAP inc. namjerava otvoriti oko 115 trgovina, pri čemu ne planira zatvaranja ili promjenu lokacija postojećih, pokazuje nedavno objavljeni financijski izvještaj. Tvrtka, također, očekuje da njezini franšizni partneri otvore oko 35 trgovina i ne očekuje zatvaranja postojećih franšiza.

Na kraju četvrtog tromjesečja 2014. američki modni gigant je u svojoj mreži imao 3.709 trgovina u 50 zemalja, od čega su 429 bile franšize (nešto više od deset posto od ukupno broja). U odnosu na 2013. tvrtka je povećala broj franšiznih trgovina za 54, to jest, na kraju 2013. bilo ih je 375.

Kako smo nedavno pisali, GAP je prošle godine potpisao ugovor o master franšizi za tržište Slovenije s tvrtkom Magistrat International. U međuvremenu, a po ranije najavaljenim planovima, otvorene su trgovine u dva trgovinska centra u Ljubljani – City Park i Emporium.

GAP Inc. ima bogat portfelj brendova. Na ovim prostorima najprepoznatljiviji je upravo istoimeni brend – GAP, a među ostalim brendovima tvrtke nalaze se: Banana Republic, Old Navy, Piperlime, Athleta and Intermix brands. Kako se navodi u priopćenju za medije, prioritet tvrtke u narednom razdoblju, između ostalog, bit će širenje sportskog brenda Athleta, namijenjenog ženama.

Prema spomenutom financijskom izvješću, u prošloj godini neto je prodaja porasla za dva posto i iznosila je 16,44 milijarde dolara, a na pozitivne rezultate najviše je utjecao brend Old Navy – jedan od najpopularnijih i najperspektivnijih brendova iz portfelja tvrtke.