Sajam u Parizu 2015.
Kada se 22. ožujka otvore kapije sajamskog kompleksa Porte de Versailles, bit će to početak ne samo najvećeg, već i najznačajnijeg franšiznog događaja u Europi. Sajam franšiza u Parizu – Franchise Expo Paris – okupit će po 34. put sve predstavnike industrije franšizinga – davatelje i potencijalne primatelje franšize, konzultantske i odvjetničke kuće, banke, nacionalne franšizne asocijacije.
Prema do sada dostupnim podacima, bit će to i najveća smotra u povijesti ovog sajma. Predstavit će se 449 franšiznih sustava iz 27 zemalja – od toga, čak 174 nova sustava, to jest, tvrtke koje će prvi put sudjelovati na sajmu.
Zanimljivo je, međutim, da će među njima biti i dvije tvrtke iz ove regije – Optiprint i Printbox – obje iz Slovenije. Obje tvrtke, također, posluju u istom sektoru i nude inovativna rješenja za usluge kopiranja, skeniranja i ispisa – Optiprint, iznajmljivanjem pisača poslovnim korisnicima, a Printbox, postavljanjem tiskarskih automata na prometne lokacije.
Inače, tvrtke iz Središnje i Jugoistočne Europe nisu česti gosti na sajmu u Parizu. Činjenica je da vrlo mali broj među njima ima kapacitet i dovoljno razvijene franšizne sustave da bi se mogle širiti izvan granica svoje zemlje. Čak i Poljska, koja se može pohvaliti i značajnim sajmom franšiza i velikim brojem franšiznih sustava na tržištu (940), ove će godine imati tri izlagača u Parizu. To je, u posljednjih 12 godina bez izuzetka, tvrtka PROFIT system, najveća konzultantska kuća iz oblasti franšizinga u Središnjoj i Istočnoj Europi, koja svoje poslovnice ima u Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rusiji, Rumunjskoj, Ukrajini, Mađarskoj, Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji . S druge strane, prvi će put iz Poljske u Pariz stići još jedna konzultantska kuća – ARSS, ali i koncept FreshBike Lemonade, ekološki bicikl-bar za prodaju limunade i osvježavajućih napitaka. Što se ostalih zemalja iz ovog dijela Europe tiče, iz Bugarske i Rumunjske će se predstaviti po jedan sustav.
Sajam u Parizu, inače, iz godine u godinu privlači sve veći broj tvrtki iz inozemstva. Prošle godine, svaki peti izlagač na sajmu nije bio iz Francuske, već iz SAD, Velike Britanije, Španjolske i Italije. Najveći će broj izlagača i ove godine doći iz Italije (26), a potom Španjolske (21) i Sjedinjenih Američkih Država (20).
Registracijom na internet stranici FranchiseParis.com čitatelji portala Franchising.hr mogu dobiti besplatne ulaznice za sajam franšiza u Parizu.
pročitajte članke
Bez licenciranja nema franšizinga. No, iako su vrlo slični, ova se dva modela poslovne suradnje u nekoliko detalja značajno razlikuju.
Još jedan američki lanac brze prehrane ulazi na europsko tržište. Što nudi Slim Chickens te za koja su tržišta zainteresirani?
Zahvaljujući snažnom franšiznom razvoju, grčki lanac kafeterija MIKEL Coffee Company izrastao je u međunarodni brend. Što je potrebno za uzimanje franšize?
Jubilarno 20. izdanje najvećeg sajma franšiza u Centralnoj i Istočnoj Europi rezervirano je za kraj listopada. Varšava će ponovno ugostiti 150 tvrtki koje traže buduće poslovne partnere – primatelje franšize.
Subway, lanac brze prehrane poznat po sendvičima, ima više od 1.600 prodajnih jedinica u Brazilu. Potpisivanjem ugovora s lokalnim partnerom planira proširiti mrežu na tom tržištu.
Najčitanije
Samoposlužni aparati za kavu, tople napitke i grickalice sreću se na mnogim mjestima. Upravo ovim, vending biznisom bavi se i obiteljska firma iz Varaždina Caffemanija. Partnere traže diljem Hrvatske.
Željela se posvetiti edukaciji djece i pri tom graditi vlastiti poduzetnički put. Ines Slunjski napustila je posao u državnom sustavu, uzela franšizu i donijela u Varaždin dva edukativna programa – Malac Genijalac i Edukido.
Franšiza je oblik suradnje između neovisnih poduzetnika. Franšizodavac nudi svoj "know-how" i brand, a zauzvrat naplaćuje naknadu od primatelja franšize, koji tom naknadom stječu pravo i mogućnost da koriste dokazanu poslovnu ideju.
Trgovina odjeće ima mnogo i sve one prodaju sličnu robu. Kako postići uspjeh, kako da kupac kupuje baš u vašoj trgovini, a ne kod konkurencije? U tome vam može pomoći merchandising - vještina izlaganja i pozicioniranja robe.
Portal FranchiseDirect.com predstavlja popis 100 najuspješnijih franšiza u svijetu. Prva tri mjesta, kao i prošle godine, zauzeli su isti brandovi.
Popularno na forumu
In memoriam
Don’t be deceived by different testimonies online that is most likely wrong. I have made use of several LOVE SPELL CASTER options that got me disappointed at the end of the...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Dobar dan, moj upit o tome kako dobiti stambeni kredit za nekretninu započeo je pozivom, nazvao sam Davidson Albert Company, danas sam jako sretan i Bog blagoslovio Davidsona...
In memoriam
Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un gol astăzi și să fiți printre norocoșii...
In memoriam
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Top 100 franšiza na svijetu
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Dodijeljene franšizne nagrade u Hrvatskoj
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Franšiza, partnerstvo ili potpuno samostalno?
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...
Modeli širenja na inozemnim tržištima
Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao...