19.03.2015

"Kuća" na novim tržištima

Jedan od najuspješnijih španjolskih franšiznih sustava Naturhouse nastavlja širiti međunarodnu mrežu. Primatelja master franšize traži i u Hrvatskoj.

Po broju poslovnica i zadovoljnih mušterija u Europi, španjolski lanac dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse nema konkurenta u svojoj branši. Pored toga, prema ovogodišnjoj listi portala FranchiseDirect.com, Naturhouse našao se, sedmu godinu zaredom, među 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu – zapravo, jedina veća i uspješnija franšiza na ovom polju američki je sustav GNC Live Well.

Mušterije Naturhousa najčešće su osobe s problemom prekomjerne težine. Kako svaki centar ima besplatno savjetovalište, klijent prvo razgovara s dijetetičara-nutricionistima koji mu propisuju individualni plan prehrane. Preparate ili dodatke prehrani koje bi trebali koristiti tijekom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. – Treba naglasiti da su svi naši dodaci prehrani 100% prirodni. Proizvode se u našim laboratorijima i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima – kažu u tvrtki. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promjene u tjelesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz tjedna u tjedan.

Naturhouse Fot. Naturhouse

Iskustvo, znanje, proizvodi i poslovna logistika tvrtke Naturhouse, sticani i građeni tijekom proteklih 20 godina, bit će u potpunosti na raspolaganju primateljima franšize.

Prvi Naturhouse centar u Španjolskoj otvoren je 1992, a prva franšiza izvan matičnog tržišta 1999. godine u Portugalu. Danas, sustav ima 2.000 centara u 26 zemalja diljem svijeta, pri čemu se 70% centara nalazi izvan Španjolske. Kako su najavili, tvrtka ima plan da u roku od dvije godine (do 2016.) otvori 300 novih centara na inozemnim tržištima, prije svega nudeći franšizu. – Nadamo se da to neće biti teško postići zahvaljujući definiranom i jasnom modelu poslovanja koji se lako prilagođava bilo kojem tržištu, bez obzira na kulturu, navike ili religiju – navodi se u priopćenju. Najveći broj novih centara posljednjih godina otvoren je u Francuskoj, Poljskoj i zemljama Istočne Europe.

Pored postojeća dva, tvrtka je također zainteresirana otvoriti nove franšizne centre i u Hrvatskoj. Novog primatelja master franšize, koji bi nastavio razvijati mrežu, traže među, kako ističu, iskusnim poduzetnicima koji iza sebe imaju dokazane poslovne rezultate. – Ovo je, prije svega, prilika za biotehnologe, farmaceute, specijaliste prehrane, ali i za sve poduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike – kažu predstavnici tvrtke.

Primatelj franšize, s druge strane, može računati na potporu matične tvrtke – obuka, prijenos znanja, organiziranje nabave i marketinga spadaju u osnovni "franšizni paket".

Više informacija, kao i opis franšiznog sustava Naturhouse, možete pronaći u našem Katalogu franšiza.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0
Kuća na novim tržištima

Dosad nije bilo komentara na članak. Nek Tvoj bude prvi.

Forum 41 teme, 71 komentara

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank