19.03.2015

"Kuća" na novim tržištima

Jedan od najuspješnijih španjolskih franšiznih sustava Naturhouse nastavlja širiti međunarodnu mrežu. Primatelja master franšize traži i u Hrvatskoj.

Po broju poslovnica i zadovoljnih mušterija u Europi, španjolski lanac dijetetsko-nutricionističkih centara Naturhouse nema konkurenta u svojoj branši. Pored toga, prema ovogodišnjoj listi portala FranchiseDirect.com, Naturhouse našao se, sedmu godinu zaredom, među 100 najuspješnijih franšiznih sustava na svijetu – zapravo, jedina veća i uspješnija franšiza na ovom polju američki je sustav GNC Live Well.

Mušterije Naturhousa najčešće su osobe s problemom prekomjerne težine. Kako svaki centar ima besplatno savjetovalište, klijent prvo razgovara s dijetetičara-nutricionistima koji mu propisuju individualni plan prehrane. Preparate ili dodatke prehrani koje bi trebali koristiti tijekom dijete, klijenti kupuju u samom Naturhouse centru. – Treba naglasiti da su svi naši dodaci prehrani 100% prirodni. Proizvode se u našim laboratorijima i jedino se mogu kupiti u Naturhouse centrima – kažu u tvrtki. Usluga se, međutim, ne završava na tome – stanje klijenta, njegov progres, promjene u tjelesnoj težini i prehrambenim navikama prate se iz tjedna u tjedan.

Naturhouse Fot. Naturhouse

Iskustvo, znanje, proizvodi i poslovna logistika tvrtke Naturhouse, sticani i građeni tijekom proteklih 20 godina, bit će u potpunosti na raspolaganju primateljima franšize.

Prvi Naturhouse centar u Španjolskoj otvoren je 1992, a prva franšiza izvan matičnog tržišta 1999. godine u Portugalu. Danas, sustav ima 2.000 centara u 26 zemalja diljem svijeta, pri čemu se 70% centara nalazi izvan Španjolske. Kako su najavili, tvrtka ima plan da u roku od dvije godine (do 2016.) otvori 300 novih centara na inozemnim tržištima, prije svega nudeći franšizu. – Nadamo se da to neće biti teško postići zahvaljujući definiranom i jasnom modelu poslovanja koji se lako prilagođava bilo kojem tržištu, bez obzira na kulturu, navike ili religiju – navodi se u priopćenju. Najveći broj novih centara posljednjih godina otvoren je u Francuskoj, Poljskoj i zemljama Istočne Europe.

Pored postojeća dva, tvrtka je također zainteresirana otvoriti nove franšizne centre i u Hrvatskoj. Novog primatelja master franšize, koji bi nastavio razvijati mrežu, traže među, kako ističu, iskusnim poduzetnicima koji iza sebe imaju dokazane poslovne rezultate. – Ovo je, prije svega, prilika za biotehnologe, farmaceute, specijaliste prehrane, ali i za sve poduzetne ljude koji su spremni investirati na polju dijetetike – kažu predstavnici tvrtke.

Primatelj franšize, s druge strane, može računati na potporu matične tvrtke – obuka, prijenos znanja, organiziranje nabave i marketinga spadaju u osnovni "franšizni paket".

Više informacija, kao i opis franšiznog sustava Naturhouse, možete pronaći u našem Katalogu franšiza.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank