25.03.2015

Iz Europe – u svijet

Skinial, njemački koncept za sigurno uklanjanje tetovaža, nastavlja s globalnom ekspanzijom. Primatelje franšize traže i u Hrvatskoj.

Skinial jedan je od rijetkih centara u kojima se tetovaže uklanjaju na prirodan i siguran način, a to, između ostalog, znači i bez uporabe lasera. Osim na matičnom tržištu u Njemačkoj, franšizne su studije do sada otvorili i u Austriji, Švicarskoj, Slovačkoj, Poljskoj, Italiji, Španjolskoj, Danskoj, Australiji, a od kraja 2014. i u Sjedinjenim Američkim Državama.  – Ekpanzija se nastavlja i ove godine – kaže Klaus Bode, direktor tvrtke.

Skinial Fot. Skinial

Skinial koristi sigurnu metodu za uklanjanje tetovaža. Bez lasera ili rizika od malignog oštećenja kože, ubrizgavaju se specijalne fiziološke tekućine koje djeluju tako što pobuđuju imunološki odgovor organizma, koji, potom, obojene dijelove sam izbacuje na površinu kože.

– Planiramo otvoriti najmanje deset poslovnica u Poljskoj, Njemačkoj i Švicarskoj, a nadamo se da ćemo potpisati i ugovor o master franšizi s partnerom iz Francuske. Pored toga, u potpunosti smo ažurirali web-stranicu tvrtke, "pojačali" marketing timove i menadžment koji će surađivati ​​s potencijalnim primateljima franšize – sve što bi olakšalo širenje Skiniala na nova tržišta – objašnjava Bode.

Ova bi godina mogla biti ključna i po pitanju "statusa" koncepta – naime, preparati koji se koriste u Skinialu više neće biti označeni kao kozmetički, već medicinski, naglašava Bode. – To će nam umnogome pomoći razviti nove proizvode i sprovesti znanstvena istraživanja. U travnju ove godine pozvani smo na vrlo značajan znanstveni skup u Brugesu, a radi se o Europskom kongresu o tetoviranju i istraživanju pigmenata. Uostalom, da bismo uopće ušli na tržište SAD, naši su preparati morali ispuniti vrlo rigorozne standarde – dodaje Bode.

Potencijalne primatelje franšize Skinial traži i u zemljama ove regije. Franšizni studio bi trebao imati tek 15-ak četvornih metara i može se smjestiti unutar privatnog stana – uz sitne preinake koje bi zadovoljile neophodne higijenske standarde – ali i unutar klinike, postojećeg kozmetičkog ili estetskog salona.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank