15.04.2015

Kako raste "zelena" franšiza

Vertikalni vrtovi od sada "bujaju" i kroz franšizu. Ukrajinska tvrtka Greenwall namjerava koncept proširiti i u druge europske zemlje.

Tvrtka Greenwall iz Dnjepropetrovska bavi se projektiranjem i ugradnjom vertikalnih vrtova. Od ovog proljeća, tvrtka planira posao proširiti i tako što će ponuditi franšizu. Jedan od razloga, kako kažu, leži i u životnoj statistici – podaci, naime, pokazuju da više od 90% ljudi koji žive u gradu pati od nedostatka dodira s prirodom. Stoga su, posljednjih godina, vertikalni vrtovi postali jedno od najzanimljivijih rješenja kojim je moguće "oživjeti skučenu betonsku džunglu". Tako je i ukrajinska tvrtka počela praviti svoje "fitokonstrukcije", pogodne za ugradnju u apartmane i javne zgrade, kafiće, restorane, sportske hale, bazene, trgovačke centre. Greenwall fitomoduli, kažu u tvrtki, posebno su pogodni i jer imaju ugrađen sustav automatskog navodnjavanja.

Greenwall, Ukrajina Fot. Greenwall

Ukrajinski Greenwall zainteresiran je predstaviti svoj koncept vertikalnih vrtova i u drugim europskim zemljama. Trenutno, pregovaraju s primateljima franšize iz Crne Gore i Bjelorusije.

– Proizvodnja i sjedište tvrtke su u Dnjepropetrovsku, gdje smo i počeli s razvojem poslovanja i predstavljanjem svojih fitomodula. Međutim, vremenom, sve su nas više zvali ljudi iz drugih gradova. Tako se i rodila ideja o franšizingu. Uspostavili smo dobre kontakte, riješili logistiku i druga pitanja, i na taj način, postavili temelj za širenje franšizne mreže u Ukrajini  objašnjava Roman Kalenčuk, menadžer franšiznog poslovanja u tvrtki Greenwall.

Za pokretanje posla potencijalni primatelj franšize u Ukrajini treba izdvojiti nešto više od 3.000 eura (79,9 tisuća hrivnji). Na službenoj web-stranici tvrtke, kako kažu, bit će postavljeni kontakti svih franšiznih partnera, međutim, svaki od njih će dobiti i svoje web-stranice s prilagođenom reklamnom online kampanjom za svako od lokalnih tržišta. Franšizni paket uključuje i detaljan operativni priručnik, te jedinstveni CRM sustav (upravljanje odnosima s klijentima). Tvrtka će također pružiti svu potrebnu savjetodavnu pomoć, po svim pitanjima poslovanja.

 Naravno, planiramo prvo pokriti matično tržište, no, zainteresirani smo i za druge europske zemlje –Francusku, Italiju, Njemačku... U ovom trenutku pregovaramo s potencijalnim primateljima franšize iz Crne Gore i Bjelorusije. Sve potrebne informacije o projektiranju i ugradnji naših fitomodula, nalaze se u startnom paketu: od montaže konstrukcija, preko odabira i aranžiranja biljaka, do uputa o tome kako se postupa s biljkama u slučaju zaraze i slično. Primatelj franšize dobiva i gotov biznis plan od početka do uspješnog poslovanja, a najvažnija stvar u našem poslu jest – strogo slijediti upute! Biljke su osjetljiva "rabota"!  napominje Kalenčuk.

Izvor: Franchising.ua
Priredila: N.B.

Podijeli članak

Komentariraj na forumu

0

želite više?

newsletter Franchising.hr

If you see this, leave this form field blank