I sami rukovoditelji tvrtke su tijekom srpnja ove godine za naš portal najavljivali da stanje u branši postaje zabrinjavajuće: - Teško je predvidjeti da li je ovo dugoročan trend u gospodarstvu ili samo privremen pad. Nije bez značaja ni činjenica da je sve manji broj novih investicija, kao i da su banke postale mnogo opreznije kada je davanje stambenih kredita u pitanju - izjavila je tada Renata Žalešček (Renata Zaleszczyk), direktor razvoja prodajne mreže.
Petak
30.11.2012
Tvrtka Glazura Królewska, u čijem sustavu posluje oko 40 radnji za prodaju keramičkih pločica, podnijela je zahtjev za stečaj. Što je s partnerima?
 

Da je nešto pošlo po zlu u Glazura Królewska (Kraljevska keramika), vidjelo se prvo po tome što je opskrba mreže robom u jednom trenutku postalo problematično. Jedan franšizoprimac je o tome anonimno obavijestio urednike portala Franchising.pl: "Nažalost, u ovom trenutku ne bih da mi se ime objavljuje, ali želim da ukažem na tešku situaciju u kompaniji Glazura Królewska. Tvrtka je izgleda na rubu bankrota, roba je blokirana u skladištima, vlasnici ne uspijevaju izvršiti ugovorne obveze, a mi, kao primatelji franšize smo uznemireni i imamo dojam da smo ostavljeni na cjedilu."

Potvrda da je stanje zaista teško stigla je sada i službeno - pošto je Okružnom sudu u Lublinu tvrtka Galakon (vlasnik Glazura Królewska) podnijela prijedlog za pokretanje stečaja. Razlog je nelikvidnost tvrtke i nemogućnost da odgovori svojim financijskim obvezama.

Upitana da sada prokomentariše budućnost partnera koji posluju u franšiznom sustavu, Renata Žalešček, direktor razvoja prodajne mreže, zamolila nas je da sastanak "odložimo za neki drugi put". Kako je ukratko objasnila, još uvijek ne zna što čeka primatelje nakon stečaja. Nije još uvijek jasno da li će partneri moći nastaviti raditi pod markom Glazura Królewska. Naime, u slučaju stečaja, prodaje se čitava imovina tvrtke, pa se tako može prodati i ime branda. Obje strane - i davatelj i primatelj franšize - svakako će morati konzultirati pravnike kako bi pronašli najbolje rješenje za sve.

Za stečaj tvrtke ne može se okriviti nijedan od partnera iz franšizne mreže, pošto su u većini slučajeva dobro poslovali u svojim franšiznim trgovinama. Takvo stanje bi trebalo zadržati, možda i po cijenu da ne rade pod markom Glazura Królewska.

Tekst i slike sa našeg portala Franchising.pl
https://franchising.pl/franczyza/337/glazura-krolewska/